تداوم گرد و غبار در سه استان

به گزارش شاتر عکاسی، مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره پیش بینی آسمان صاف در بیشتر مناطق کشور از تداوم گرد و غبار در سیستان و بلوچستان، خوزستان و ایلام اطلاع داد.

تداوم گرد و غبار در سه استان

احد وظیفه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در اغلب مناطق کشور وضعیت جوی پایدار و آسمان صاف پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت. همچنین فردا (یکشنبه 11 شهریور) در جنوب و غرب خوزستان و جنوب ایلام رخداد گرد و خاک رقیق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر امروز (شنبه 10 شهریور) در شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در شرق استان های گیلان و مازندران و ارتفاعات شمالی البرز مرکزی بارش باران پراکنده و خفیف باران پیش بینی می گردد.

به گفته وظیفه، فردا و پس فردا (یکشنبه و دوشنبه 11 و 12 شهریور) بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های مازندران و تهران بارش پراکنده باران پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در سرانجام در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (یکشنبه 11 شهریور) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 34 و 23 درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان تهران در روز دوشنبه 12 شهریور صاف با بیشترین و کمترین دمای 31 و 21 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 28

به "تداوم گرد و غبار در سه استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم گرد و غبار در سه استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید