بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری از کدام گروه سنی هستند؟

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - سخنگوی کمیته چهارشنبه خاتمه سال مرکز اورژانس تهران گفت 61 درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در تهران افراد 11 تا 20 سال هستند و بیشترین آمار به تفکیک سن در این گروه است.

بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری از کدام گروه سنی هستند؟

سعید مهرسروش شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: بعلاوه افراد 21 تا 30 سال 14درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را تشکیل می دهند که دیگر گروه های سنی از مصدومان این حوادث به شمار می فرایند.

وی توضیح داد: از ساعت هشت صبح امروز تعداد کل مصدومان و جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری 26 نفر هستند که 14 نفر به بیمارستان منتقل و 11 نفر در محل درمان شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

مهرسروش گفت: از ابتدای اسفندماه تا ساعت 20 امروز سه شنبه در مجموع 52 نفر مصدوم شدند که 28 نفر به بیمارستان منتقل و 23 نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی کمیته چهارشنبه انتها سال مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: 10 درصد از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری سال جاری را بانوان و 90 درصد را مردان تشکیل می دهند که البته گروه سنی زیر 30 سال بالاترین آمار مصدومان را به خود اختصاص داده است.

مهرسروش در مورد بیشترین آسیب های چشمی ادامه داد: از مجموع افرادآسیب دیده در حوادث چهارشنبه سوری، 24 درصد آسیب چشمی، 33 درصد سوختگی است و انواع تروما که بر اثر انفجار ایجاد شده نیز43 درصد این حوادث است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2044

به "بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری از کدام گروه سنی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری از کدام گروه سنی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید