به دختران فوتبالیست بیشتر بها دهید

به گزارش شاتر عکاسی، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان می گوید بعضی استان ها از نظر انتخاب استادیوم های مناسب برای برگزاری مسابقه های فوتبال خیلی به بانوان اهمیت نمی دهند.

به دختران فوتبالیست بیشتر بها دهید

مرضیه جعفری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اختصاص دادن استادیوم های بی کیفیت به فوتبال بانوان پسندیده نیست، اضافه کرد: خانم ها از نظر مصدومیت در وضع بدتری نسبت به مردان قرار دارند چون ظریف تر هستند و اگر در زمین های گلی بازی نمایند درصد مصدومیت شان بیشتر است. بازی درچنین شرایطی روی نتایج بازی هم اثر می گذارد و برای تیم هایی که روی زمین کار می نمایند و تاکتیک دارند، خوب نیست. فکر می کنم باید بیشتر به آنها بها داده گردد. ما در زمینی بازی می کنیم که مردان هم در همین زمین مسابقه می دهند، ملوان هم اینگونه است و زمین مسابقه مردان و زنان شان یکی است. اما بعضی از شهرها کمتر به بانوان اهمیت می دهند.

او در خصوص عدم پخش رادیویی و تلویزیونی لیگ بانوان با وجود پوشش کامل دختران فوتبالیست گفت: وقتی بازی هامان با پوشش کامل هم پخش رسانه ای نمی گردد، اصلا خوب نیست. اگر رسانه ها جلو بیایند و بازی ما را پخش نمایند اسپانسرها به فوتبال بانوان وارد می شوند و شرایط اقتصادی تیم ها بهتر خواهد شد.

جعفری در خصوص بازی با تیم ملوان بندرانزلی که در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار گردید، اعلام کرد: بازی خیلی خوبی بین دو تیم خوب ایران برگزار گردید و هر دو فوتبال بازی کردند. با توجه به اینکه زمین هم خیلی مساعد نبود هر دو تیم سعی کردند بازی جاندار و خوبی به نمایش بگذارند. ملوان تیم بسیارخوبی است و کادر خوبی دارد. نتیجه دریافت در زمین این تیم سخت است اما خدا را شکر می کنم که بازیکنانم توانستند به پیروزی برسند.

او در خصوص بازی با راه یاب ملل مریوان در هفته هشتم لیگ اظهار کرد: سال جاری شرایط بازی ها سخت است و لیگ پویاتر و قشنگ تری داریم، چون اکنون 6 تیم برای قهرمانی می جنگند و سه تیم دیگر هستند که بازی های خوبی به نمایش می گذارند. هیچ بازی ای را نمی توان از قبل پیش بینی کرد. مریوان تیم خوبی است، اما سعی می کنیم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم بانوان شهرداری بم کرمان به وضعیت تیم خود در فصل جاری لیگ اشاره نمود و گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی داریم اما سعی می کنیم نقاط ضعفمان را رفع و نقاط قوتمان را تقویت کنیم. امیدوارم بتوانیم در دیگر بازی ها هم نتایج خوبی بگیریم.

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان که با 21 امتیاز صدرنشین لیگ بانوان است پیروز شد در هفته هفتم با یک گل ملوان بندرانزلی را شکست دهد.

دبیر خبر: امیرداود کاقتصادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 137

به "به دختران فوتبالیست بیشتر بها دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دختران فوتبالیست بیشتر بها دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید