برترین گجت های سفر ، تکنولوژی رو با خود به مسافرت ببرید

به گزارش شاتر عکاسی، انسان ها در طول تاریخ به فکر ساخت ابزارهایی بودند که با یاری آن ها بتوانند راحت تر زندگی نمایند ، در چند سال اخیر برترین گجت های سفر و تکنولوژی تازه باعث شده ابزار های زیادی برای راحت تر شدن زندگی و حتی ابزارک هایی برای یاری به داشتن مسافرت هایی آسان تر ساخته شده است. می خواهیم در این مطلب شمارا با چند نمونه از این گجت های سفر آشنا کنیم. پس با خبرنگاران همراه شوید.

برترین گجت های سفر ، تکنولوژی رو با خود به مسافرت ببرید

اسپیکرUE Roll 2

یو ای رول 2 (UE Roll 2) اسپیکر جالبی است که احتمالا یاری زیادی به شما می نماید ، در طراحی این گجت گیره ای تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید در هر حالتی چه شنا و چه کوه پیمایی به آسانی همراه خود داشته باشید ، این اسپیکر ضد آب است و می توانید با خیال راحت با آن شنا کنید هرچند طراحی گرد و پهن آن باعث می گردد که روی آب معلق گردد قدرت صدای این اسپیکر خوب است که حتی با سر و صدای محیط مانند موج آب دریا نیز می توانید به آهنگ دلخواهتان گوش دهید.

دوربین گوپروی ViDi X UO

دوربین گوپرو (GoPro) ، ابزاررکی که با یاری آن می توانید برترین سلفی ها را بگیرد. این دوربین نیز ضد آب است تا به راحتی بتوانید در زیر آب هم تصاویر فوق العاده ای خلق کنید.

مچ بند June by Netatmo

آیا پوست حساسی دارید و باید از ضد آفتاب آستفاده کنید و یادتان میرود که به موقع تجدیدش کنید؟ با گجت مچ بند جون از شرکت نتاتمو (June by Netatmo) دیگر یادتان نمیرود. ، باید این گجت را با گوشی سینک کنید و سپس به سوالهایی جواب دهید ، سپس این ابزارک برترین کرم های ضد آفتاب را به شما نشان می دهد. اگر به زیبایی پوست خود اهمیت میدهید حتما از این ابزارک بهره ببرید.

هدفون Beats

آیا با هدفون یا هندفری باز هم در طول رسیدن به مقصد مورد نظرتان صدا های محیط اذیت تان میکند؟ پس به یکی از هدفون های شرکت Beats احتیاج دارید.

پرینتر Prynt

خیلی ها دوربین هایی که امکان ظهور عکس فوری دارند را دوست دارند. گجت پرینت را به راحتی به گوشی متصل نموده و مانند یک پرینتر هر عکسی که خواستید را از حافظه گوشی پرینت بگیرید. این پرینتر میتونه یکی از برترین گجت های سفر باشه

کوله پشتی خورشیدی BirkSun

حال که چندی از این گجت ها را معرفی کردیم نوبت به کوله پشتی ای برای حمل آنها و وسایل دیگر سفرتان احتیاج داید. کوله پشتی خورشیدی برک سان (BirkSun) به این منظور فراوری شده که با پنل خورشیدی یا برق شارژش کنید و در حال گردشتان نگران تمام شدن شارژ گوشیتان نباشید. البته با تهیه یک تبدیل همه کاره می توانید هر چیزی که شارژی است را به راحتی شارژ کنید.قطعا این وسیله یکی از مورداحتیاج ترین وسایل سفر برای شما خواهد بود

نظرتان در خصوص این گجت ها برای سفر چیست؟

آیا شما هم گجتی خوب برای سفر می شناسید؟

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2208

به "برترین گجت های سفر ، تکنولوژی رو با خود به مسافرت ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گجت های سفر ، تکنولوژی رو با خود به مسافرت ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید