برترین جراح زانو در تهران کیست؟

به گزارش شاتر عکاسی، زانو یکی از قسمت های مهم و حیاتی هر فرد است که نقش مهمی در حرکت و راه رفتن داشته و فشار زیادی را در طی فعالیت های روزانه تحمل می نماید. زانو یکی از مستعدترین بخش های بدن برای مبتلا شدن به بیماری های خاص و بعلاوه آسیب تماشا به شمار می آید چرا که این مفصل با نقش حرکتی مهمی که در بدن دارد در معرض آسیب های مختلف قرار گرفته و کمتر کسی را دیده ایم که در سنین میان سالی یا کهنسالی از درد زانو شکایت نکند.

برترین جراح زانو در تهران کیست؟

نسبت به درد زانو نباید بی تفاوت بود و درصورت تداوم درد به مدت یک هفته باید در اولین فرصت به یک متخصص و فوق تخصص زانو مراجعه نموده که هم از تجربه بالا برخوردار بوده و هم علم و مهارت وی در تشخیص به موقع علت درد و تجویز دارو و روش درمان در حد ایده آل باشد.

در تهران متخصصین زیادی در زمینه جراحی و درمان زانو فعالیت می نمایند که در فهرست برترین جراح زانو در تهران نام دکتر حسین حاجی تقی نیز به چشم می خورد. در ادامه مطلب ضمن معرفی کامل دکتر حاجی تقی مطالبی را در خصوص جراحی زانو و بعلاوه برترین جراح زانو در تهران ذکر خواهیم کرد.

دکتر حسین حاجی تقی

دکتر حاجی تقی یکی از متخصصین ارتوپدی و فوق تخصص مسائل و بیماری های شانه و زانو هستند که سابقه درخشانی در دوره فعالیت تخصصی خود داشته و یکی از برترین جراحان زانو در تهران به شمار می آیند. دکتر حسین حاجی تقی پیروز به کسب گواهینامه های متعددی شده اند که نشان از مهارت و تجربه بالای وی دارد. از این پیروزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1- گواهینامه آرتروسکوپی زانو و ترمیم مینیسک از کشور فرانسه

2- دریافت گواهینامه جراحی تعویض مفصل زانو و ترمیم مینیسک از اتریش

3- گواهینامه آرتروسکوپی ترمیم تاندون و آسیب های مربوط به شانه از فرانسه

4- دریافت گواهینامه تروما از کشور سوئیس

دکتر حاجی تقی بعلاوه مقالات پزشکی متنوعی را در خصوص بیماری های مربوط به تخصص خود ارائه داده و با توجه به سوابق کاری وی، می توان به جرات گفت که ایشان از برترین جراحان حال حاضر کشور به شمار می آیند.

دکتر ارتوپدی و فوق تخصص زانو

معمولا فوق تخصص زانو به پزشک و متخصص ارتوپدی زانو گفته می گردد که علاوه بر داشتن دانش کافی در زمینه ارتوپدی زانو، کاملا تخصصی به تشخیص و درمان آسیب های مربوط به زانو پرداخته و در جراحی زانو و برطرف مسائل آن از مهارت و تجربه بالا برخوردار است. یک فوق تخصص زانو بیشتر دوره های تخصص ارتوپدی را در زمینه مسائل زانو، به عنوان فلوشیپ زانو و یا به عبارتی فلوشیپ مفصل زانو می گذراند.

به همین علت از مهارت بالا برای درمان آسیب های مربوط به این قسمت از بدن برخوردار هستند و اگر یک بیمار احتیاج به جراحی زانو داشته باشد با دقت بالا به وسیله این فوق تخصص انجام می گردد. دکتر حسین حاجی تقی متخصص ارتوپدی و فوق تخصص آسیب زانو و شانه در تهران هستند که با اتکا به دانش و تجربه خود توانسته است پیروزیت های چشمگیری را کسب نموده و در درمان بیماری های مربوط به مفاصل برترین رزومه کاری را ارائه دهد.

چگونگی درمان زانو به وسیله متخصص ارتوپدی زانو

زانو متشکل از سه استخوان درشت نی، کشکک و استخوان ران است که به وسیله بافت هایی چون رباط، غضروف و بعلاوه ماهیچه ها حمایت می شوند. اگر مفصل زانو آسیب ببیند قطعا بسیاری از حرکات شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و محدودیت هایی برای، راه رفتن، ایستادن، دویدن و مواردی از این قبیل به وجود می آورد. در هر صورت ممکن است شما در طول سال های عمر خود خواسته یا ناخواسته حرکاتی انجام دهید که به این مفصل مهم آسیب وارد گردد.

این آسیب ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که فقط با مراجعه به یک متخصص زانو و به عبارتی متخصص ارتوپدی زانو می توان علل آن و بعلاوه برترین درمان و پیشگیری را برای جلوگیری از پیشرفت این آسیب ها دریافت کرد. خبرنگاران فوق تخصص با تشخیص صحیح علت بیماری و پیشنهاد برترین روش درمان می تواند یاری بزرگی به افراد دارای مسائل مفصل زانو کند.

روش های درمان مسائل زانو به وسیله جراح زانو

معمولا آسیب های مربوط به زانو از علائم متفاوتی برخوردارند که یک متخصص ارتوپدی زانو پس از معاینات دقیق با توجه به علائم و نوع درد در این قسمت، علت بیماری را تشخیص داده و برای درمان آن روش های مناسبی را ارائه می دهد. روش های درمانی که پس از تشخیص فوق تخصص ارتوپدی زانو ممکن است اعمال شوند عبارتند از:

1- تزریق اوزون یا کورتیزون

2- درمان پی آر پی و استفاده از سلول های بنیادی

3- ویسکو مکمل

4- استفاده از داروهای مسکن

5- به کاربردن پروتزهای ارتوپدی

6- فیزیوتراپی

7- عمل جراحی زانو

اگر شما نیز برای تشخیص علت و درمان زانو درد خود به تهران سفر نموده اید باید بگوییم که در این شهر بزرگ متخصصین و فوق تخصص های متعددی در زمینه زانو درد فعالیت دارند که همگی از مهارت و تجربه بالا بهره مند هستند.

در این میان دکتر حسین حاجی تقی فوق تخصص ارتوپدی زانو و آسیب های مفاصل شانه و زانو، برترین جراح زانو در تهران محسوب می گردد که می توانید با اطمینان خاطر از تشخیص صحیح وی در خصوص بیماری خود به کلینیک دکتر حاجی تقی در تهران مراجعه نموده و از خدمات ارائه شده در این مرکز درمانی و بعلاوه از دانش بالای دکتر حاجی تقی استفاده کنید.

جمع بندی

همان طور که ملاحظه فرمودید اگر به قصد درمان آسیب های زانوی خود راهی تهران شده اید، در این شهر مراکز تخصصی و فوق تخصصی متعددی فعالیت می نمایند که خدمات ویژه ای را به مراجعین خود ارائه می دهند و با دقت بالا به تشخیص علت بیماری و انتخاب برترین روش برای درمان آن می پردازند.

مراجعه به مراکز درمانی مجهز به آخرین تجهیزات و دستگاه های فوق پیشرفته در کنار خبرنگاران خبره می تواند برترین راه چاره برای درمان اصولی آسیب زانوی شما باشد و حتی عمل زانو در همین مراکز با درصد پیروزیت بالا انجام خواهد شد.

اگر در پی برترین جراح زانو در تهران می گشت ما به شما دکتر حسین حاجی تقی، متخصص ارتوپدی و فوق تخصص آسیب های شانه و زانو را پیشنهاد می کنیم. در خاتمه این نکته را نیز متذکر خواهیم شد که همواره پیشگیری بهتر از درمان بوده و باید همواره نسبت به حفظ سلامتی بدن خود متعهد باشیم، با این وجود اگر در اثر عوامل مختلف دچار بیماری های مربوط به مفصل زانو شده اید حتما به موقع و در اسرع وقت برای درمان آن اقدام و به متخصص زانو مراجعه کنید تا جلوی پیشرفت آن را بگیرید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 آبان 1402 بروزرسانی: 16 آبان 1402 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2309

به "برترین جراح زانو در تهران کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جراح زانو در تهران کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید