برگزاری اولین پذیرش جزیره پرنس ادوارد در سال 2020

به گزارش شاتر عکاسی، روز شانزدهم ژانویه را در حالی پشت سر گذاشتیم که طی آن، جزیره پرنس ادوارد از طریق دسته های مهاجرتی Labour Impact، Business Impact و اکسپرس انتری برای 123 متقاضی دعوتنامه صادر کرد. این اولین پذیرش جزیره پرنس ادوارد در سال نو بوده است. جزییات تعداد دعوتنامه های هر دسته به شرح زیر است:

برگزاری اولین پذیرش جزیره پرنس ادوارد در سال 2020

110 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact

13 دعوتنامه برای Business Impact

دسته اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد با سیستم اکسپرس انتری فدرال در ارتباط است و به این استان اجازه می دهد متقاضیان دسته های تجربه کانادایی، مشاغل فنی نیازمند مهارت و اسکیلد ورکر فدرال را برای اقامت دائم انتخاب کند.

گفتنی است متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها هم دعوتنامه صادر خواهد شد. دسته مهاجرتی Labour Impact هم مختص اتباع خارجی است که از طرف یک کارفرمای مقیم جزیره پرنس ادوارد پیشنهاد کار معتبر دریافت کرده اند و از حمایت او برخوردار هستند. این دسته به اکسپرس انتری مرتبط نیست.

همانطور که اشاره شد، جزیره پرنس ادوارد برای متقاضیان دسته Business Impact، 13 دعوتنامه صادر کرده است. حداقل امتیاز این متقاضیان در سیستم امتیازدهی مختص این راستا مهاجرتی 125 بوده است. حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact اعلام نشده است. شایان ذکر است که علاقه مندانی که مایل هستند از طریق اکسپرس انتری، Labour Impact یا Business Impact از طرف استان انتخاب شوند می بایست در گام نخست تمایل خود را با ارائه Expression of Interest اعلام کنند.

متقاضیان واجد شرایط سپس وارد صف انتظار اکسپرس انتری می شوند و بر اساس پاسخ هایی که در ابراز تمایل خود اعلام کرده اند رتبه بندی می گردند. باید توجه داشت که ابراز تمایل یا Expression of Interest درخواست نیست بلکه صرفا اقدامی است برای اعلام تمایل متقاضی به برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد تا او را برای انتخاب در نظر بگیرد. سپس متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های ماهانه دعوت به ارائه درخواست اقامت می شوند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1797

به "برگزاری اولین پذیرش جزیره پرنس ادوارد در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین پذیرش جزیره پرنس ادوارد در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید