با تور طبیعت گردی به دل هیجانها سفر کنید

به گزارش شاتر عکاسی، چنانچه علاقه مند به دیدن طبیعت زیبای کشور عزیزمان هستید تور طبیعت گردی خریداری کنید تا بتوانید سفر ماجراجویانه خود را به طبیعت بکر و بی نظیر تجربه کنید. از آن جا که هر چهار فصل هر گوشه ایران زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد چهره متفاوتی از همزیستی طبیعت و نیز مرز و بوم متفاوت را با تور طبیعت گردی مشاهده خواهید کرد.

با تور طبیعت گردی به دل هیجانها سفر کنید

تور طبیعت گردی ایران

با خریداری تور طبیعت گردی ایران می توانید به کویر سفر کنید تا با نحوه زندگی مردمانی که سخت کوش هستند و ارزش آب را می دانند آشنا شوید، یا به غرب کشور عزیزمان ایران که مهد تمدن باستانی ایران در آن قرار گرفته است و نیز زندگی در همسایگی رشته کوه زاگرس را تجربه نمائید و یا به خطه سرسبز شمال و دریای کاسپین با آب و هوای بی همتایی که دارد سفر کنید، یا به شرق ایران سفر کنید تا بتوانید با زندگی اصیل مردمان عزیزمان در سیستان و بلوچستان و اقوامی که در خراسان بزرگ ساکن هستید آشنا شوید. چنانچه تصمیم دارید با تور به یکی از مناطق نام برده شده سفر کنید لذتی دو چندان را تجربه خواهید کرد چرا که طبیعت حیرت انگیز کشور عزیزمان ایران در کنار مصاحبت با مردمان خونگرم در تمامی شهرهای ایران و نیز روستاهایی که مقصد طبیعت گردی می باشند به شما این فرصت را خواهند داد که با زندگی محلی که به دور از هر گونه هیاهوی شهری می باشد تجربه کنید.

بهترین مقاصد گردشگری و طبیعت گردی در ایران کدامند؟

منظور از طبیعت گردی در ایران فقط سیاحت در جنگل ها نیست. اقلیم چهار فصلی که در ایران وجود دارد سبب می شود امکان طبیعت گردی در جای جای ایران برای علاقه مندان به گشت و گذار فراهم باشد.

تور طبیعت گردی در مرز و بوم سرسبز شمال، صحرا نوردی، کویر نوردی، انواع ورزش های آبی، کوهنوردی، بوم گردی و همچنین غار نوردی از مهم ترین انواع تور طبیعت گردی ایران محسوب می شوند.

زیباترین مناطق طبیعت گردی ایران کدامند؟

آبشار مارگون، آبشار بیشه، ماسوله، ماسال، سوباتان، جنگل ابر، ژئوپارک قشم، چابهار، ترکمن صحرا، دماوند، باداب سورت مازندران، سرعین، جاده اسالم به خلخال، دریاچه الیمانات، جنگل الیمستان، جزیره کیش، کویر مرکزی، دشت لوت، اورمان، کردستان و کرمانشاه از جمله زیباترین مناطق طبیعت گردی ایران می باشند.

تور طبیعت گردی ریسمون

شرکت گردشگری ریسمون سابقه اجرای تورهای پیروز زیادی را دارد. این شرکت تصمیم دارد که در سال 98 هم تورهای هیجان انگیزی را به مشتریان خود عرضه نماید. با همراه شدن با تیم گردشگری ریسمون سفری باکیفیت و مقرون به صرفه را تجربه خواهید نمود. افزون بر این ریسمون تصمیم گرفته است با نگرشی متفاوت گردشگران را به سوی گردش و نیز تماشای شهرهای دور و نزدیک ایران و دنیا ببرد.

شرکت گردشگری ریسمون به دلیل این که ارتباط نزدیک و محبت آمیز ای با افراد فعال در این حوزه در جای جای ایران و دنیا دارد، کار را برای عرضه تورهای داخلی و خارجی باکیفیت به گردشگران آسان تر نموده است.

تور سی سخت تا ماراگون، تور کردستان، تور دشت دریاسر، گلاب گیری کاشان، تور آبشار اسپه او و نیز تور شلماش تا گراوان از جمله تورهای پیروزی است که توسط این شرکت به اجرا در آمده است. افزون بر این در زمینه تورهای گردشگری خارجی اعم از تور استرالیا نیز پیروز بوده است.

تورهای هیجان انگیز ریسمون در سال 98

با توجه به سابقه چندین و چند ساله ای که شرکت گردشگری ریسمون در زمینه گردشگری و طبیعت گردی و ارائه تور دارد، برنامه های جدیدی برای سال 98 در نظر گرفته است. این آژانس گردشگری سابقه اجرای تعدادی زیادی از تورها را در سال 97 دارد و در هریک نیز پیروز عمل نموده است همین امر موجب شده است که تصمیم به اجرای تورهای هیجان انگیز زیادی در امسال را داشته باشد.

شرکت گردشگری ریسمون اصل مشتری مداری و همچنین رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است و چند سال است که در زمینه گردشگری داخلی و خارجی برگزار کننده تورهای هیجان انگیزی است. لازم به ذکر است که این شرکت در اجرای تور طبیعت گردی برای همه مقاصد ایران و دنیا تخصص لازم را دارد و برای اجرای تور در امسال برنامه های هیجان انگیزی در نظر گرفته است.

تورهایی اعم از تور آبشار نوردی، تور کویر نوردی، تور ماجراجویانه و نیز تورهای طبیعت گردی خاص توسط شرکت ریسمون ارائه می شود.

چنانچه علاقه دارید تور طبیعت گردی شرکت ریسمون را خریداری کنید به آدرس www.rismoun.com مراجعه کنید و تورهای جذاب این شرکت را مشاهده کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 253

به "با تور طبیعت گردی به دل هیجانها سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور طبیعت گردی به دل هیجانها سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید