بازار تاریخی شهر بروجرد ثبت ملی شد

به گزارش شاتر عکاسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از ثبت ملی بازار تاریخی شهر بروجرد اطلاع داد.

بازار تاریخی شهر بروجرد ثبت ملی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

امین قاسمی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی نامه ای مراتب ثبت بازار تاریخی بروجرد را به استاندار لرستان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، گفت: در اجرای بند ج ماده واحده قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب سال 1364 و بند ششم ماده سوم قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب 1367 مجلس شورای اسلامی مبنی بر ثبت آثار ارزشمند منقول و غیر منقول فرهنگی-تاریخی در فهرست آثار ملی و فهرست های ذیربط پرونده بازار تاریخی بروجرد توسط استان تهیه و پس از تشریفات قانونی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

وی اضافه نمود: این اثر تاریخی به شماره 32722 مورخه 1398.02.10 در فهرست آثار تاریخی به ثبت رسیده و هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر هویت آن گردد برابر مواد 558 لغایت 569 از کتاب پنجم قانون مجازات های اسلامی جرم محسوب می گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 747

به "بازار تاریخی شهر بروجرد ثبت ملی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار تاریخی شهر بروجرد ثبت ملی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید