ایران پوریان: باید در سریع ترین زمان با تفکرات منصوریان هماهنگ شویم

به گزارش شاتر عکاسی، مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که بازیکنان این تیم باید سریع با تفکرات سرمربی جدید هماهنمگ شوند.

ایران پوریان: باید در سریع ترین زمان با تفکرات منصوریان هماهنگ شویم

محمد ایران پوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی تیمش برابر طرفدار در جام حذفی گفت: معمولا بازی با تیم های دسته اول یا رده های پایین تر برای تیم های لیگ برتر سخت است و ما می دانستیم که کارراحتی نخواهیم داشت. طرفدار در لیگ یک جزو تیم های مدعی است و بازیکنان این تیم انگیزه بالایی داشتند ولی خشنودم که در نهایت این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. بعد از شکست سنگین برابر سپاهان، احتیاج به این برد داشتیم و امیدوارم در ادامه بازی های این فصل نمایش خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور علیرضا منصوریان در آلومینیوم مطرح کرد: منصوریان مربی باتجربه ای است و امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم و طرفداران را خشنود کنیم. ما در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتیم و حالا هم باید نتایج خوب خودمان را ادامه دهیم، هر چند که می دانیم در نیم فصل دوم کارمان خیلی سخت تر شده است. با توجه به تغییراتی که در کادر فنی صورت گرفت، باید در در سریع ترین زمان با تفکرات منصوریان هماهنگ شویم و این موضوع قطعا از لحاظ فنی یاری زیادی به ما خواهد نمود.

ایران پوریان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان، توضیح داد: مس جزو تیم های خوب لیگ برتر است و بازی سختی در پیش داریم. آنها در زمین خودشان دنبال برد هستند ولی ما هم می خواهیم 3 امتیاز را بگیریم تا شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم. امیدوارم نتیجه این بازی به سود ما رقم بخورد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1546

به "ایران پوریان: باید در سریع ترین زمان با تفکرات منصوریان هماهنگ شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران پوریان: باید در سریع ترین زمان با تفکرات منصوریان هماهنگ شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید