اعطای نشان بین المللی گردشگری حلال و کارت راهنمای تور به رانندگان تاکسی در کیش

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/هرمزگان رانندگان تاکسی در کیش، بعد از گذراندن دوره های آموزشی و داشتن استانداردهای لازم، نشان بین المللی گردشگری حلال و کارت راهنمای تور دریافت خواهند کرد.

اعطای نشان بین المللی گردشگری حلال و کارت راهنمای تور به رانندگان تاکسی در کیش

نخستین سمینار آموزشی استانداردسازی حمل و نقل عمومی کیش توسط سازمان دنیای گردشگری حلال و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، عصر پنجشنبه هفتم اسفند در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار گردید.

دکتر محمدشریف ملک زاده، رئیس سازمان دنیای گردشگری حلال با اشاره به نقش شاخص رانندگان تاکسی در صنعت گردشگری کیش گفت: ارزش افزوده حمل و نقل را رانندگان ایجاد می نمایند و نه وسیله نقلیه. وی موضوع فعالیت رانندگان تاکسی را ارتقا خدمات و همچنین آسایش روح و روان خود و مسافر دانست و بر نقش محوری رانندگان تاکسی در میزان ماندگاری و رضایت مسافر در مناطق گردشگری تاکید نمود.

رئیس منطقه آسیای مرکزی و خاورمیانه اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های دنیا IAUPبا اعلام آغاز طرح استانداردسازی حمل و نقل درون شهری کیش از اعطای نشان بین المللی گردشگری حلال و همچنین کارت راهنمای تور به رانندگان تاکسی واجد شرایط در کیش، پس از گذراندن دوره های آموزشی و کسب استانداردهای لازم اطلاع داد.

حمید پاشاکی مدیر حمل و نقل عمومی کیش نیز در این مراسم، رانندگی تاکسی را یک حرفه تخصصی دانست و از حمل و نقل عمومی به عنوان ویترین کیش نام برد. وی اظهار داشت: اعتبار کارت تردد رانندگان تاکسی جزیره کیش در صورت گذراندن دوره های استانداردسازی و کسب نشان گردشگری حلال از شش ماه به یک و یا حتی دو سال افزایش خواهد یافت.

سازمان دنیای گردشگری حلال، سازمانی مستقل، انحصاری و غیر دولتی است که تنها صادر نماینده گواهینامه گردشگری حلال در دنیا است. سازمان بین المللی سیتی وان (SITI1) با مشارکت یکی از مجموعه های عظیم و معتبر فناوری اطلاعات دنیا نسبت به تاسیس سازمان دنیای گردشگری حلال (GHTO) در سال 2019 با ایجاد دفتری در لندن و ثبت آن در Company House انگلستان اقدام کرد.

این سازمان، عضو وابسته سازمان دنیای دنیاگردی UNWTO وابسته به سازمان ملل است و برای اولین بار در دنیا توانسته است استاندارد گردشگری حلال را در سازمان بین المللی مالکیت معنوی (WIPO) به شماره 1305212 در ژنو سوئیس به ثبت برساند که بر پایه اصول کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت، خدمات و محصولات را در 23 شاخه کد گذاری می نماید و با صدور گواهینامه اختصاصی گردشگری حلال اعتبار می بخشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1533

به "اعطای نشان بین المللی گردشگری حلال و کارت راهنمای تور به رانندگان تاکسی در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان بین المللی گردشگری حلال و کارت راهنمای تور به رانندگان تاکسی در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید