استعدادیابی بچه ها روشندل در مرکز باغچه حواس

به گزارش شاتر عکاسی، باغچه حواس یک تشکل مردمی است که با یاری مربیان داوطلب و سازمان های مردم نهاد برای ارتقای توانایی های بچه ها کم بینا و نابینای منطقه 15 گام های بلندی برداشته است.

استعدادیابی بچه ها روشندل در مرکز باغچه حواس

مهدی اسمعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15با اشاره به این موضوع گفت : 110 کودک و نوجوان کم بینا و نابینا مطلق3 سال به بالا، از سال 96 ازخدمات آموزشی، درمانی، فراغتی و مشاوره این مرکز بهره مند هستند.

او با اشاره به اینکه بیش از 13 مربی و داوطلب در طول هفته داوطلبانه به باغچه حواس می آیند، به تشریح برنامه های این مرکز پرداخت و گفت : در امرکز باغچه حواس کلاس های موسیقی ارگ، پیانو، بلز، گیتار، تمبک و دف، کامپیوتر به صورت صوتی، گفتاردرمانی، زبان، خط بریل، کار با دستگاه پرکینز، قلاب بافی، خمیربازی، اصول اولیه برای بچه ها نابینا و کم بینا، جهت یابی، مهارت های زندگی، مشاوره فردی، آشپزی و شیرینی پزی برای روشندلان برگزار می گردد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه نمود : اتاق حواس شامل موسیقی و آواز، نور و سایه، عطر و بو، قصه و کتابخوانی، تئاتر، تحرک و جهت یابی، بازی و ورزش در فضای باز، اتاق اسباب بازی، ساخت و تجسم، لمس علم، آموزش مهارت های فردی و خدمات مشاوره ای ازجمله امکانات این مرکز است. پدر و مادر روشندلان عزیز برای ثبت نام فرزندشان در این کلاس ها از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 16 : 30 به مرکز باغچه حواس واقع در افسریه بین 15 متری سوم و چهارم، خیابان 21 سوری، جنب بوستان فرهاد، پلاک 7. 1 مراجعه و یا برای کسب اطلات بیشتر با شماره 33656362 تماس حاصل نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2210

به "استعدادیابی بچه ها روشندل در مرکز باغچه حواس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعدادیابی بچه ها روشندل در مرکز باغچه حواس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید