از بی اعتنایی یک پرسپولیسی به گل محمدی تا شوخی مدافع تراکتوربا داور

به گزارش شاتر عکاسی، پیش از شروع مسابقه بازیکن سابق پرسپولیس به سرمربی این تیم بی توجهی کرد و به سمت او برای خوشامدگویی نرفت.

از بی اعتنایی یک پرسپولیسی به گل محمدی تا شوخی مدافع تراکتوربا داور

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن مراسمی قبل از مسابقه برگزار شد و بازیکنان دو تیم به تمثال شهدای آذربایجان نیز گل اهدا کردند.

* شمار محدودی از تماشاگران پرسپولیس در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شده اند.

* بهزاد سلامی بازیکن شماره 66 تراکتور رباط صلیبی پاره کرده و به همین دلیل بازیکنان تراکتور در عکس تیمی خود پیراهن این بازیکن را به همراه داشتند.

* بیش از 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور دارند. بسیاری از این تماشاگران با بادکنک های قرمز و سفید در ورزشگاه حضور دارند.

* در این مسابقه ناظر ویژه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه حضور دارد تا شرایط میزبانی تراکتور را در لیگ قهرمانان آسیا بررسی کند. تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان باید به مصاف شارجه امارات برود.

* بازیکنان تراکتور پیش از آغاز مسابقه به سمت هواداران این تیم گل پرتاب کردند

* املیو آروارز مربی دروازه بانی تراکتور قبل از آغاز مسابقه با مربیان خارجی پرسپولیس خوش و بش گرمی کرد.

* تماشاگران از همان دقایق ابتدایی مسابقه با پرتاب لیزر برای بازیکنان و داور مشکلاتی ایجاد کردند. این در حالی است که باشگاه تراکتور بار ها قبل از مسابقه از تماشاگران خواسته بود که از انجام اعمالی مانند پرتاب لیزر خودداری کنند.

* سیامک نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس هنگام ورود به زمین اگرچه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، اما با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم روبه رو نشد.

شجاع خلیل زاده، محمد نادری و مهدی شیری به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با گل محمدی خوش و بش کردند.

* پیش از آغاز مسابقه یکی از تماشاگران از حال رفت و ماموران اورژانس در ورزشگاه به حال او رسیدگی کردند.

* پیش از آغاز مسابقه، خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و او را در آغوش گرفت و به عنوان میزبان به مربیان پرسپولیس خوشامد گفت.

* در حالیکه باشگاه تراکتور اعلام کرده بود بچه ها زیر 10 سال به ورزشگاه نیایند، اما برخی از تماشاگران با بچه ها 5 تا 7 سال در ورزشگاه حاضر شدند.

* شجاع خلیل زاده مدافع تراکتور با امیر عرب براقی داور مسابقه خوش و بش صمیمانه ای را هنگام گرم کردن انجام داد و حتی با او بگو بخند و شوخی داشت.

* ظرفیت ورزشگاه کاملا تکمیل شده و حتی روی دیوار های ورزشگاه نیز برخی تماشاگران نشسته اند.

* دقیقه 29 بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند، شجاع خلیل زاده مدافع تراکتور و وحید امیری کاپیتان پرسپولیس در متن این درگیری حضور داشتند. داور یک دقیقه بعد کولینگ بریک اجرا کرد و بازی متوقف شد تا بازیکنان دو تیم آب بنوشند.

* حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در دقیقه 42 با یک اشتباه مرگبار باعث گلزنی پرسپولیس شد! پورحمیدی با خروجی بی مورد و اشتباه موقعیت گلزنی را برای سعید صادقی بازیکن پرسپولیس فراهم آورد و بعد از گل هم با دستان خود به زمین می کوبید! او روحیه خود را از دست داد و در ادامه نیمه اول هم نتوانست خوب بازی کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2292

به "از بی اعتنایی یک پرسپولیسی به گل محمدی تا شوخی مدافع تراکتوربا داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بی اعتنایی یک پرسپولیسی به گل محمدی تا شوخی مدافع تراکتوربا داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید