احسان علوان زاده: نمی دانم چرا در پرسپولیس کم بازی کردم، چیزهای زیادی از برانکو یاد گرفتم

به گزارش شاتر عکاسی، احسان علوان زاده، مهاجم جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به تمجید از سرمربی پیشین خود، برانکو ایوانکوویچ پرداخت و گفت که چیزهای زیادی از او آموخته است.

احسان علوان زاده: نمی دانم چرا در پرسپولیس کم بازی کردم، چیزهای زیادی از برانکو یاد گرفتم

احسان علوان زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد جدایی اش از پرسپولیس گفت: این اتفاق در دو سه روز اول برایم سخت بود، ولی حالا به شرایط جدیدی که برایم ایجاد شده است، عادت نموده ام. امیدوارم که برای ماشین سازی بازیکن تأثیرگذاری باشم و به این تیم یاری کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در پرسپولیس فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد، گفت: وقتی به پرسپولیس آمدم هدفم این بود که به تیم ملی برسم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. البته در این مدت چیزهای زیادی از برانکو یاد گرفتم، ولی واقعیت این است که نمی دانم چرا در پرسپولیس کم بازی کردم. من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای این تیم رخ دهد.

مهاجم جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به شرایط این تیم توضیح داد: ماشین سازی تیم خوبی است و در نیم فصل اول هم بازی های خوبی انجام داد. امیدوارم که در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و در جدول هم خودمان را بالا بکشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 129

به "احسان علوان زاده: نمی دانم چرا در پرسپولیس کم بازی کردم، چیزهای زیادی از برانکو یاد گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان علوان زاده: نمی دانم چرا در پرسپولیس کم بازی کردم، چیزهای زیادی از برانکو یاد گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید