شروع ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی

به گزارش شاتر عکاسی، معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای استان از شنبه 24 اسفند شروع شده و تا ساعت 24 روز یکشنبه 25 اسفندادامه دارد.

شروع ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی اسحقی نژاد، معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در گفت وگوی خبری با اعلام این خبر اظهار کرد: این ثبت نام برای متقاضیان مسکن شهر جدید سهند و شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو امکان پذیر بوده و برخلاف مرحله اول همه متقاضیان می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: همچنین پس از اتمام زمان ثبت نام و انتها پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و...، اولویت بندی و انتخاب می شوند.

اسحقی نژاد بیان نمود: باتوجه به شیوع کرونا ویروس و برای پیشگیری از انتشار این ویروس، نیازی برای مراجعه به کافی نت های سطح شهر نبوده و متقاضیان می توانند در خانه مانده و به وسیله سامانه tem. mrud. ir ثبت نام یا با ارسال کد ملی به وسیله پیامک به سرشماره 30007364 ثبت نام اولیه نمایند.

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بیان کرد: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت نموده اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت نموده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.

وی افزود: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 762

به "شروع ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید