شروع ثبت نام آزمون به کارگیری نیروی قرارداد کار مشخص شهرداری قم

به گزارش شاتر عکاسی، ثبت نام آزمون به کارگیری تعداد 50 نفر نیروی قرارداد کار تعیین شهرداری قم از امروز شروع و به مدت 10 روز ادامه خواهد یافت.

شروع ثبت نام آزمون به کارگیری نیروی قرارداد کار مشخص شهرداری قم

به نقل از شهرداری قم،سید ابوالفضل اسماعیلی،معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و رئیس کمیته برگزاری آزمون شهرداری قم گفت: در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات به شهروندان و زائران و برطرف کمبود نیروی انسانی متخصص با انجام فرآیندهای قانونی مرتبط،شهرداری قم اقدام به به کارگیری تعداد 50 نفر نیروی قرارداد کار تعیین در رشته های تحصیلی موردنیاز کرده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و رئیس کمیته برگزاری آزمون شهرداری قم اضافه کرد: آزمون مذکور به احتمال زیاد در آذرماه سال به وسیله جهاد دانشگاهی با نظارت شهرداری قم برگزار می شود.

او ادامه داد:داوطلبان می بایست جهت ثبت نام و کسب اطلاع کامل از شرایط آگهی، مواد آزمون، رشته های موردنیاز و نحوه ثبت نام از تاریخ 12/08/1401 لغایت 22/08/1401 به آدرس اینترنتی hrtc.ir مراجعه کنند.

او مطرح نمود : امیدواریم با جذب جوانان برگزیده در مشاغل موردنیاز شاهد ارتقاء کیفی فعالیت های شهرداری قم در جهت خدمات رسانی به مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) باشیم.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2173

به "شروع ثبت نام آزمون به کارگیری نیروی قرارداد کار مشخص شهرداری قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام آزمون به کارگیری نیروی قرارداد کار مشخص شهرداری قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید