شروع به کار برادران عالمیان در لیگ تنیس روی میز فرانسه از مهرماه

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های باشگاهی تنیس روی میز در کشور فرانسه از مهرماه شروع می گردد. بر همین اساس نوشاد و نیما عالمیان باید بلافاصله پس از اتمام کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا، راهی این کشور شوند تا در ترکیب تیم های شان قرار بگیرند.

شروع به کار برادران عالمیان در لیگ تنیس روی میز فرانسه از مهرماه

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا 24 تا 30 شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می گردد. برادران عالمیان پس از انتها کارشان در این رقابت ها، همراه با دیگر اعضای تیم ملی به تهران باز می گردند اما از همان فرودگاه امام خمینی (ره) راهی فرانسه می شوند.

این نخستین تجربه نوشاد عالمیان به عنوان لژیونر است. وی این تجربه را با تیم دسته دومی تورین فویار فرانسه به دست می آورد. برادر وی نیما عالمیان اما سال گذشته اولین تجربه لژیونر بود را به دست آورد. وی سال جاری این حضور را با همان تیم سال گذشته خود یعنی ویلنوو ادامه خواهد داد.

لیگ تنیس روی میز فرانسه به مدت 10 ماه ادامه خواهد داشت با این حال قرار است نوشاد و نیما عالمیان در جریان رقابت های باشگاهی خود و برای همراهی تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک، به ترکیب این تیم ملحق شوند.

رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می گردد. سهمیه این مسابقات در بخش تیمی توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 341

به "شروع به کار برادران عالمیان در لیگ تنیس روی میز فرانسه از مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار برادران عالمیان در لیگ تنیس روی میز فرانسه از مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید