آخرین فرصت ثبت شماره شِبا برای مشمولان سهام عدالت

به گزارش شاتر عکاسی، مشمولان سهام عدالت برای آخرین بار فرصت دارند تا شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت اعلام نمایند. این فرصت به تازگی تا انتها مهر ماه امسال تمدید گردیده است.

آخرین فرصت ثبت شماره شِبا برای مشمولان سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران، از فروردین ماه سال 1396 سازمان خصوصی سازی اعلام نمود که مشمولان سهام عدالت می توانند با ورود به سامانه سهام عدالت، شماره شبای بانکی خود را وارد نمایند تا در زمان توزیع سود سهام عدالت، این سازمان از طریق آن شماره شباهای بانکی اقدام به واریز مبلغ سود کند.

سازمان خصوصی سازی بعد از اینکه مشمولان سهام عدالت شماره حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت وارد کردند، اقدام به راستی آزمایی آن ها می کرد و در صورت تایید نشدن شماره حساب، دوباره در پیامی از مشمول می خواست تا شماره شبای جدید را در سامانه وارد کند.

از سال گذشته سود مشمولانی که شماره حساب خود را در سامانه به درستی وارد نموده بودند واریز شد. سازمان خصوصی سازی مشمولان را به 20 گروه دسته بندی و به ترتیب سود سهام عدالت را به حساب آنها واریز کرد. البته تعدادی هم بودند که می گفتند مبلغی بابت سود سهام عدالت به حساب آن ها واریز نگردیده است.

در این میان تعدادی از مشمولان سهام عدالت شماره شبای خود را در سامانه اعلام نکردند و در نتیجه سودی هم به حسابشان واریز نشد.

به تازگی بنا به اجازه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در آخرین جلسه این شورا، این مهلت حداکثر تا خاتمه مهرماه امسال برای مشمولان تمدید گردیده است و پس از خاتمه مهرماه به هیچ وجه مشمولین سهام عدالت که شماره شبا بانکی اعلام ننموده باشند اجازه این کار را نخواهند داشت.

نکته قابل تاکید این که پس از این مدت دوباره امکان ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت کاملا غیرفعال گردیده و به هیچ وجه تمدید مدت نمی گردد. سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت ننموده اند، اعلام نموده که از این فرصت ایجاد گردیده استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 29

به "آخرین فرصت ثبت شماره شِبا برای مشمولان سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت ثبت شماره شِبا برای مشمولان سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید