گلکسی واچ 5 در هر دو مدل 40 و 44 میلی متری باتری بزرگ تری خواهد داشت

به گزارش شاتر عکاسی، این طور که به نظر می رسد سامسونگ می خواهد برای ساعت هوشمند تازه خود یعنی گلکسی واچ 5 در دو مدل 40 و 44 میلی متری از باتری بزرگ تری استفاده کند.

گلکسی واچ 5 در هر دو مدل 40 و 44 میلی متری باتری بزرگ تری خواهد داشت

سامسونگ معمولا ظرفیت باتری مدل 44 میلی متری ساعت های هوشمند خود را افزایش می دهد اما چنین چیزی را در مدل 40 میلی متری خیلی شاهد نبوده ایم. حال به نظر می رسد این اتفاق در شرف رخ دادن است. یعنی شرکت کره ای می خواهد این بار ظرفیت باتری گلکسی واچ 40 میلی متری را هم افزایش دهد. این خبر از سوی وب سایت GSMArena و با استناد بر یک وب سایت صدور گواهی کره ای منتشر شده و بنابراین می توان تا حدودی به صحت آن اطمینان داشت.

البته این طور که از تصاویر منتشر شده به نظر می رسد، این بار هم ظرفیت باتری خیلی چشمگیر نیست و نهایتا چند ساعت به طول عمر گلکسی واچ 5 یاری کند. این یعنی در واقع آن انتظاری که از این محصول داشتیم قرار نیست به این زودی ها برآورده گردد. پیش تر حدس هایی شکل گرفت مبنی بر اینکه چون سامسونگ می خواهد در ساعت هوشمند تازه خود از تراشه های کم مصرف استفاده کند و ظرفیت باتری را هم افزایش دهد، بنابراین شاید بتواند رویایی طول عمر باتری 1 هفته ای را به حقیقت تبدیل کند که به نظر می رسد این اتفاق حداقل با نسل 5 از ساعت های هوشمند شرکت قرار نیست رخ دهد.

گلکسی واچ 5 در مدل 40 میلی متری از یک باتری با شماره مدل EB-BR900ABY با ظرفیت 276 میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد در حالی که نسل گذشته یک باتری 247 میلی آمپر ساعتی را شاهد بودیم که رشدی 29 میلی آمپری را نشان می دهد. برای مدل 44 میلی متری هم از یک باتری با شماره مدل EB-BR910ABY و ظرفیت 397 استفاده خواهد شد که در مقایسه با 361 میلی آمپر ساعت نسل کنونی 36 میلی آمپر بیشتر است.

البته نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این خبر در رابطه با مدل استاندارد از گلکسی واچ 5 است. حال از این بابت که شرکت کره ای مثل این نسل یک مدل کلاسیک را هم مد نظر داشته باشد یا اینکه اصلا میزان مدل بزرگ تر حتما 44 میلی آمپر ساعت است و نه 45 میلی متر مثل گلکسی واچ 3، اطلاعی در اختیار نداریم. فقط می دانیم ساعت مدل استاندارد قرار است در هر دو میزان باتری بزرگ تری داشته باشد.

طول عمر باتری به دو عامل بستگی دارد؛ ظرفیت خود باتری و مصرف بهینه سخت افزار. سری گلکسی واچ 4 از تراشه اگزینوس W920 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که تراشه ای 5 نانومتری و بسیار بهینه تر از نمونه 10 نانومتری (اگزینوس 9110) به کار رفته در سری واچ 3 و 12 نانومتری اسنپدراگون Wear 4100 در ساعت های غیر گلکسی است. به نظر می رسد برای نسل تازه، باز هم تراشه 5 نانومتری در نظر گرفته خواهد شد چرا که ظرفیت سفارش ها برای تراشه های 4 نانومتری کاملا پر شده است.

در رابطه با گلکسی واچ 5 هم خبر خاصی در اختیار نداریم. فعلا فقط می دانیم که شایعه شده سامسونگ می خواهد در این محصول از دماسنج استفاده کند که کاربر می تواند با استفاده از آن دمای بدن خود را میزان گیری نموده و در صورت داشتن علائم بیماری نظیر تب، به پزشک مراجعه کند. حتی گفته می گردد این سنسور تازه به بانوان هم در تشخیص چرخه تخمک سازی هم یاری فراوانی می نماید.

سری گلکسی واچ 5 تا قبل از نیمه دوم سال جاری معرفی و راهی بازار نخواهند شد. این یعنی باید تا تابستان و به احتمال بسیار زیاد آگوست سال جاری برای رونمایی از آن ها صبر کنیم. تا تابستان هم زمان زیادی به جای مانده است. بنابراین انتظار می رود تا آن تاریخ خبرهای بسیار زیادی در رابطه با واچ 5، مدل های مختلف آن، قابلیت های نرم افزاری، قیمت و… منتشر گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2076

به "گلکسی واچ 5 در هر دو مدل 40 و 44 میلی متری باتری بزرگ تری خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 5 در هر دو مدل 40 و 44 میلی متری باتری بزرگ تری خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید