کتاب نویسنده فقید در راس پرفروش های بریتانیا

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، لیندا بلینگهام بازیگری است که خاطراتش را با عنوان چیزهایی که در حال مردن برایتان می گویم قبل از درگذشتش منتشر کرد.

کتاب نویسنده فقید در راس پرفروش های بریتانیا

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

او که ماه پیش فوت شد، اکنون به یکی از پرفروش های بریتانیا تبدیل شده است.

لیندا بلینگهام، هنرپیشه، مجری و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی که همگان او را بیشتر با نقش طولانی مدت خود در تبلیغات تلویزیونی می شناسند، در66 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان روده بزرگ درگذشت.

اکنون و با حدود یک ماهی که از انتشار این کتاب می گذرد، بیش از 150 هزار نسخه از آن به فروش رسیده است.

این بازیگر و مجری تلویزیونی خاطراتش را ظرف دوماه نوشت و آن را 9 اکتبر به بازار فرستاد. 10 روز پس از انتشار کتاب او چشم از دنیا فروبست.

پیش بینی می گردد این کتاب سال جاری به شگفتی بازار فروش شب کریسمس بدل گردد.

او در صفحات آغازین کتاب نوشته است: در حالی این کلمات را می نویسم که می دانم بیش از یک سال است در حال مبارزه با بیماری ای هستم که می دانم می خواهد مرا نابود کند.

به گفته ناشر این کتاب، تا به امروز بیش از 115 هزار نسخه از خاطرات به صورت چاپی منتشر شده و 50 هزار نسخه الکترونیک آن نیز به فروخته شده است. این کتاب اکنون سه هفته پیاپی است که در راس فهرست پرفروش های بزرگسالان واقع شده است.

با درگذشت لیندا بلینگهام نام او با بیش از 200 هزار جستجو به صدر موضوع های برتر بریتانیا نهاده شد و در توییتر بسیار مطرح شد.

سال پیش خاطرات آلکس فرگوسن در چنین زمانی منتشر شد و پیروز شد تا به عنوان شگفتی بازار شب کریسمس فروشی بالا را ثبت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 809

به "کتاب نویسنده فقید در راس پرفروش های بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب نویسنده فقید در راس پرفروش های بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید