یکی از زیباترین کانیون های جهان، ایسلند

به گزارش شاتر عکاسی، Fjaðrargljufur ایسلند . این دره در قسمت شرقی این کشور به عنوان زیباترین مناطق جهان شناخته می‌شود . این اثر , نتیجه هزاران سال فرسایش است که از یخچال‌های طبیعی در حال ذوب به وجود آمده‌است . امروزه 2 کیلومتر طول و تا 100 متر طول دارد و به طور مداوم توسط رودخانه Fjaðra کنده‌کاری شده‌است .

یکی از زیباترین کانیون های جهان، ایسلند

بازدیدکنندگان به راحتی می‌توانند از این دره و در امتداد رودخانه بالا بروند . این دیدگاه‌ها به طور مداوم در حال تغییر و سادگی هستند . رود جاری تجربه را با صدای آرامش‌بخش آب جاری تکمیل می‌کند . شما می‌توانید در طول آن قدم بزنید , اما مطمئن شوید که کفش‌های پیاده‌روی راحت بپوشید چون سطح ناهموار است .
چرا به آنجا بروی ?
این شگفتی طبیعی مسحور کننده را یک‌بار در ایسلند ببینید . آن یک تجربه پیاده‌روی عالی و فراوانی عکاسی از فرصت‌های عکاسی را فراهم می‌کند .
کی به آنجا بروی ?
در تابستان , زمانی که روزها طولانی است و در حال حاضر برف وجود دارد , به آنجا بروید . در زمستان ممکن است ردیابی مسیر پیاده‌روی غیر ممکن باشد .
چطور به آنجا برسیم ?
یک دسترسی آسان وجود دارد . به پارکینگ که در ابتدای دره با ماشین از جاده معروف کمربندی به نام مسیر 1 معروف است , دسترسی پیدا کنید . تنها 300 کیلومتر از ریکیاویک و بعد از روستای فاصله دارد .

انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 9

به "یکی از زیباترین کانیون های جهان، ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از زیباترین کانیون های جهان، ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید