پرسپولیس از سد پیکان گذشت

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی پیکان را شکست داد.

پرسپولیس از سد پیکان گذشت

به گزارش خبرآنلاین، تیم های پیکان و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ملاقاتی محبت آمیز به میزبانی استادیوم پیکانشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با رجحان سه بر دو سرخ پوشان به اتمام رسید.

* حامد لک(گل به خودی) و پیمان رنجبری برای پیکان و مهدی ترابی، احسان پهلوان و رضا اسدی برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند.

* پیش از آغاز این مسابقه مجتبی حسینی، سرمربی پیکان با یحیی گل محمدی، دستیارانش و بعضی بازیکنان پرسپولیس مثل کمال کامیابی نیا و سید جلال حسینی خوش و بش گرمی داشت. عینک زدن سرمربی سرخ پوشان سبب شد حسینی با وی شوخی نموده و بگوید چه می بینی؟

* ناصر محمدخانی، پیشکسوت تیم پرسپولیس هم با حضور در مجموعه ایرانخودرو نظاره گر این بازی شد.

* تیم پرسپولیس با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، کمال کامیابی نیا، سعید آقایی، علی شجاعی، محمد شریفی و مهدی عبدی در این مسابقه به زمین رفت.

* با وجود حضور سید جلال حسینی و کامیابی نیا در ترکیب سرخ پوشان، مهدی شیری به عنوان کاپیتان این تیم در مراسم قبل بازی شرکت کرد.

* حامد لک با اشتباهات تاثیرگذار خود در نیمه اول، نقش ویژه ای در به ثمر رسیدن دو گل تیم پیکان داشت. وی در گل اول حریف کرنر ارسالی خودروسازان را به اشتباه وارد دروازه کرد. در گل دوم پیکان هم لو دادن توپ به وسیله وی پس از پاس رو به عقب بازیکن پرسپولیس سبب گلزنی پیمان رنجبری شد. به همین علت یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در ادامه بازی از امیرمحمد یوسفی درون دروازه تیمش استفاده کند.

* وحید امیری به علت حضور در ترکیب تیم ملی در بازی روز گذشته با امارات و میلاد سرلک مصدوم، جزو ملی پوشان پرسپولیس بودند که مقابل پیکان به زمین نرفتند.

* پرسپولیس 18 بهمن در بازی سوپرجام به مصاف فولاد می رود و پیکان هم 19 بهمن در ملاقات معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر در استادیوم دستگردی میزبان استقلال است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2013

به "پرسپولیس از سد پیکان گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از سد پیکان گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید