پذیرش تازه منیتوبا و صدور 193 دعوتنامه دیگر!

به گزارش شاتر عکاسی، جدیترین خبرها از این حکایت دارند که استان منیتوبا طی پذیرشی که در 10 اکتوبر برگزار نموده از 193 متقاضی دعوت نموده تا تقاضای خود برای انتخاب شدن از طرف این استان به منظور اقامت دائم کانادا را ارائه نمایند. متقاضیانی که دعوتنامه دریافت نموده اند پروفایل خود را در یکی از سه راستا مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ثبت نموده بودند: Skilled Worker in Manitoba ، Skilled Worker Overseas و International Education. بدین ترتیب استان منیتوبا تا اینجای سال 2019 مجموعا برای 6381 متقاضی مهاجرت توصیه نامه برای تقاضا یا LAA صادر نموده است.

پذیرش تازه منیتوبا و صدور 193 دعوتنامه دیگر!

اکسپرس انتری

در پذیرش 10 اکتوبر منیتوبا مجموعا 24 دعوتنامه برای متقاضیانی که در سیستم اکسپرس انتری پروفایل معتبر داشتند صادر شد. لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع ربه بندی یا به اختصار CRS دریافت می نماید و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. از مجموع 224 توصیه نامه که منیتوبا در 25 سپتامبر صادر نمود، 15 عدد برای متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل معتبر داشتند صادر شد. لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری

راستا مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba

بعلاوه، مجموعا 147 توصیه نامه هم برای متقاضیانی صادر شد که در دسته Skilled Worker in Manitoba ابراز تمایل یا EOI خود را ثبت نموده بودند؛ این راستا مهاجرتی راهی را برای اخذ اقامت دائم کارگران ماهر خارجی موقت و دانشجویان خارجی که از موسسات آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند باز می نماید.

از جمله شرایط این راستا مهاجرتی داشتن پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی از کارفرمای منیتوبایی وهم داشتن سایر معیارها است. ابراز تمایل یا EOI کارگران ماهر از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA دریافت می نمایند. پایین ترین امتیاز در پذیرش 10 اکتوبر به وسیله این دسته 567 بوده است.

راستا مهاجرتی Skilled Worker

به وسیله این راستا هم 22 توصیه نامه برای تقاضا صادر شد. متقاضیان این راستا مهاجرتی هم بر اساس سیستم امتیازدهی EOI منیتوبا رتبه بندی می شوند. حد اقل امتیاز در این راستا مهاجرتی هم 718 بوده است.

راستا مهاجرتی International Education Stream

این راستا متقاضیانی را انتخاب می نماید که دارای مهارت های مورد احتیاج بازار کار استان منیتوبا هستند. این راستا سه زیرمجموعه دارد: Career Employment Pathway, Graduate Internship Pathway, و Student Entrepreneur Pathway. در پذیرش 10 اکتوبر به وسیله این راستا مهاجرتی 24 توصیه نامه برای تقاضا یا LAA صادر شد. حد اقل امتیاز این راستا مهاجرتی اعلام نشده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1794

به "پذیرش تازه منیتوبا و صدور 193 دعوتنامه دیگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش تازه منیتوبا و صدور 193 دعوتنامه دیگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید