هتل کمپینسکی مسقط؛ اقامتگاهی 5 ستاره در مجاورت دریا، تجربه سفری به یادماندنی در عمان

به گزارش شاتر عکاسی، هتل کمپینسکی مسقط یکی از هتل های 5 ستاره ای است که در مجاورت دریا قرار گرفته است و دسترسی به ساحل اختصاصی هم یکی از بارزترین ویژگی های آن به تعداد می رود.

هتل کمپینسکی مسقط؛ اقامتگاهی 5 ستاره در مجاورت دریا، تجربه سفری به یادماندنی در عمان

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

Kempinski Hotel Muscat با داشتن 310 اتاق مجلل، پذیرای مسافرانی است که شهر مسقط را برای گذراندن تعطیلات انتخاب نموده اند.

تمامی اتاق ها هتل کمپینسکی مسقط به امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، کمد لباس، دستگاه قهوه ساز و بعلاوه حمام اختصاصی مجهز هستند. علاوه بر این ها، تمامی اتاق ها دارای بالکن هم هستند که منظره فوق العاده ای از دریای عمان و یا شهر زیبای مسقط را در اختیار کاربران می گذارد.

از جمله امکانات تندرستی هتل کمپینسکی مسقط هم می توان به استخر، سالن بدنسازی، سونا، خدمات اسپا و بعلاوه ماساژ اشاره نمود. لازم به یادآوری است که کلاس های آموزشی تناسب اندام و یوگا هم در مجموعه هتل برگزار می گردد و مسافران می توانند در هنگام اقامت در این هتل، به آموزش این رشته ها هم بپردازند.

انواع برنامه های تفریح هم در مجموعه هتل برگزار می گردد که از میان آن ها می توان به سالن بولینگ، زمین تنیس و استخر بچه ها اشاره نمود. بعلاوه با هماهنگی پذیرش Kempinski Hotel Muscat، افراد می توانند در برنامه های تفریحی مانند صخره نوردی، کانویینگ، قایق سواری، دوچرخه سواری و بعلاوه بازی گلف هم شرکت نمایند که در خارج از محوطه هتل کمپینسکی برگزار می شوند.

فرودگاه بین المللی مسقط تنها 5 کیلومتر با هتل کمپینسکی فاصله دارد و مسجد باشکوه سلطان قابوس، یکی از زیباترین مساجد دنیا هم در فاصله 13 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده، کاربران از کیفیت خدمات این هتل هم رضایت داشته اند و امتیاز مناسب 9 از 10 را برای آن در نظر گرفته اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1769

به "هتل کمپینسکی مسقط؛ اقامتگاهی 5 ستاره در مجاورت دریا، تجربه سفری به یادماندنی در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کمپینسکی مسقط؛ اقامتگاهی 5 ستاره در مجاورت دریا، تجربه سفری به یادماندنی در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید