منافی: پرسپولیس، ستاره می خواهد نه بازیکن معمولی، کادر فنی دو مشکل تیم را حل نماید

به گزارش شاتر عکاسی، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم برخلاف ابتدای فصل، برای برطرف مسائل فنی باید دنبال جذب بازیکنان سطح بالا باشد.

منافی: پرسپولیس، ستاره می خواهد نه بازیکن معمولی، کادر فنی دو مشکل تیم را حل نماید

جواد منافی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تساوی پرسپولیس برابر پدیده مشهد گفت: خیلی ها با توجه به نتایج قبلی دو تیم انتظار داشتند که پرسپولیس برنده از زمین بیرون بیاید ولی این اتفاق رخ نداد. قهرمانی در نیم فصل اتفاق بزرگی نیست و مهم این است که تیم در انتها فصل قهرمان گردد. پرسپولیس برای جبران این تساوی به مقدار کافی زمان دارد و مهم این است که آرامش تیم بهم نریزد.

وی با اشاره به مسائل فنی پرسپولیس مطرح کرد: متاسفانه از بازی با الهلال به بعد شاهد هستیم که پرسپولیس راحت گل می خورد و حتی در بازی با تیم های معمولی هم دروازه این تیم باز می گردد. این موضوع فقط مربوط به خط دفاعی یا دروازه بان نیست و پرسپولیس باید روی دفاع تیمی اش کار کند. از طرفی تیم به سختی گل می زند و کادر فنی باید این دو مشکل اساسی را رفع کند.

منافی با بیان اینکه سرخ پوشان به جذب بازیکنان تازه احتیاج دارند، توضیح داد: بازیکنان تاجیکستانی که فعلا بازی نکرده اند و نمی دانیم در چه سطحی هستند ولی پرسپولیس احتیاج به جذب بازیکن دارد. دوست ندارم نام بیاورم ولی پرسپولیس قبل از آغاز فصل از جذب بازیکنان معمولی ضرر کرد و حالا باید دنبال ستاره باشد، یعنی بازیکنانی جذب کند که کار را در بیاورند. اگر قرار باشد پرسپولیس بازیکن معمولی جذب کند هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد. این تیم احتیاج به بازیکن سطح بالا دارد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه نمود: پرسپولیس در خط دروازه، هافبک و خط حمله احتیاج به جذب بازیکن دارد. عیسی آل کثیر هم مصدوم شد و پرسپولیس با از دست دادن این بازیکن، در خط حمله احتیاج به دو مهاجم دارد که گلزن هایی تمام عیار باشند تا مشکل گل نزدن را رفع نمایند.

منافی در ارتباط با استعفای صدری و اینکه بعضی معتقدند مسائل مدیریتی می تواند یک چالش بزرگ برای پرسپولیس ایجاد کند، اعلام کرد: از مدت ها قبل گفته بودم که وزارت ورزش باید هر چه زودتر تکلیف مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را معین کند که این اتفاق رخ نداد. مطمئنا استعفای صدری مسائل پرسپولیس را بیشتر خواهد نمود، امیدوارم وزارت ورزش هر چه سریع تر مسائل مدیریتی در پرسپولیس را حل نماید تا این تیم در حالی که برای قهرمانی کوشش می نماید و فصل جابجایی را هم در پیش دارد، ضرر نکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1970

به "منافی: پرسپولیس، ستاره می خواهد نه بازیکن معمولی، کادر فنی دو مشکل تیم را حل نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: پرسپولیس، ستاره می خواهد نه بازیکن معمولی، کادر فنی دو مشکل تیم را حل نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید