مدل های رنگ سفید در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن و امروزی

به گزارش شاتر عکاسی، استفاده از رنگ های شاد و متعدد در گوشه و کنار اتاق های خانه و یا نصب کردن لوسترهای کریستالی پر زرق و برق برای همه مناسب نیستید. برخی ها خواهان دکوراسیونی به مراتب ساده ترند. رنگ سفید در دکوراسیون منزل یکی از روش های ایده آل برای ایجاد فضایی راحت و بدور از هر گونه شلوغی است. از طرفی دیگر رنگ سفید باعث می گردد دکوراسیون خانه همواره لوکس بنظر برسد و برای هر شخصی که در آن زندگی می نماید نوعی آرامش درونی ایجاد کند. البته رنگ سفید هم سایه ها و تناژهای متعددی دارد اما همه آنها در یک چیز مشترک هستند و آن ایجاد حسی مثبت و آرامش بخش درون افراد مختلف است.

مدل های رنگ سفید در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن و امروزی

یکی از سایه های رنگ سفید که استفاده زیادی در دکوراسیون داخلی دارد، کرم است، کرم از معدود رنگ هایی است که می تواند هم جلوه ای گرم به خانه دهد و هم فضا را سرد و خنک نشان دهد. اگر کرم پر رنگ باشد فضا گرم و اگر کم رنگ باشد فضا سردتر می گردد. برای دکوراسیون های کلاسیک استفاده از رنگ سفید مرمری گزینه بسیار مناسبی خواهد بود، اگر هم خواهان طرحی کاملا ساده هستید، سفید خالص بهترین انتخاب است.

خانه هایی که در زیر مشاهده خواهید کرد هر کدام طراحی خاص خودشان را دارند اما در یک چیز که همان استفاده از تم سفید است با یکدیگر مشترکند. در این منازل با اینکه رنگ سفید تقریبا همه جا غالب است، نه تنها فضای داخلی خسته کننده بنظر نمی رسد بلکه دقیقا برعکس، دائم در حال تغییر و حرکت احساس می گردد؛ به معنای دیگر در دکوراسیون های تماما سفید این نور و سایه است که به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل می گردد.

***

رنگ سفید در دکوراسیون

منبع: اتاق
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1334

به "مدل های رنگ سفید در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های رنگ سفید در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید