قاسمی نژاد: از مسابقات قهرمانی آسیا مدال می خواهم، رقبای سختی انتظار ما را می کشند

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران: ملی پوش جودوی ایران گفت: به هیچ عنوان از قرعه بد نمی ترسم و به نبال کسب مدال طلای آسیا در تایلند هستم.

قاسمی نژاد: از مسابقات قهرمانی آسیا مدال می خواهم، رقبای سختی انتظار ما را می کشند

امیر قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از اینکه با قرعه ای سخت روبرو شوم و مسائل این چنینی نمی ترسم، زیرا برای رسیدن به مدال طلای قهرمانی آسیا باید از تمام مدعیان وزن 81 کیلوگرم بگذرم. طی ماه های اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و برای موفقیت در تایلند روز شماری می کنم.

وی ادامه داد: تیم اعزامی جودو به این رقابت ها که از 28 فروردین شروع می گردد، بسیار جوان است و در میان ما بعضی نفرات هستند که برای اولین بار به این پیکارها اعزام می شوند. البته کادر فنی برنامه های آماده سازی ملی پوشان را به خوبی اجرا نموده و تمام نفرات از لحاظ روحی و جسمی بسیار آماده اند. امیدواری زیاد برای موفقیت تیم ملی داریم اما باید توجه کنیم که رقبای سختی هم پیش روی ما هستند.

ملی پوش جودو اعلام کرد: برگزاری اردوی مشترک تهران که با حضور 3 تیم خارجی برگزار گردید یاری بسیار بزرگی در روند آماده سازی ملی پوشان جودو داشت، هر چند حضور در تورنمنت یا اردوی برون مرزی می توانست دستاوردهای بیشتری برای تیم ملی به دنبال داشته باشد. اما به هر حال این موضوع فراهم نشد و ما در تهران تمرینات را دنبال کردیم.

قاسمی نژاد اعلام کرد: تیم های ازبکستان، قزاقستان، مغولستان، تاجیکستان، کره جنوبی و جودوکاران ژاپنی رقبای اصلی ما در این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا خواهند بود. البته در وزن 81 کیلوگرم سرسخت ترین حریف جودوکار کره ای است که مدال المپیک را یدک می کشد ولی همانطور که اشاره کردم برای شکست رقبایم به تایلند می روم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 352

به "قاسمی نژاد: از مسابقات قهرمانی آسیا مدال می خواهم، رقبای سختی انتظار ما را می کشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: از مسابقات قهرمانی آسیا مدال می خواهم، رقبای سختی انتظار ما را می کشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید