سرمربی هند: می توانیم صعود کنیم، به رکوردها اعتقادی ندارم

به گزارش شاتر عکاسی، سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هند در نشست خبری پیش از بازی آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 برابر بحرین گفت: می توانیم صعود کنیم.

سرمربی هند: می توانیم صعود کنیم، به رکوردها اعتقادی ندارم

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال هند و بحرین از ساعت 19:30 دقیقه فردا (دوشنبه - 24 دی) در بازی پایانی گروه A جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند. هند با 3 امتیاز پس از امارات 4 امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفته است و بحرین نیز با یک امتیاز قعرنشین است.

استیون کونستانتین، سرمربی تیم ملی فوتبال هند در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر بحرین گفت: همان طور که پیش از این هم گفته بودم می توانیم از مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود کنیم و این هدف تیم ملی هند است. من به رکوردها اعتقادی ندارم و شرایط هر بازی متفاوت هستند. دیدید که در بازی اخیر برابر امارات جه تغییراتی نسب به بازی نخست با تایلند داشتیم.

وی اضافه کرد: اگر به پیروزی برسیم نگرانی بابت هیچ تیمی نداریم. بنابراین ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و باید ببینیم چه اتفاق هایی در بازی فردای هند برابر بحرین رخ می دهند. می خواهیم پیروز شویم و هر 3 امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هند درباره بحرین نیز گفت: بحرین تیمی است که خوب دفاع می نماید و بازی سازماندهی شده ای ارائه می نماید. اطمینان دارم که بازی سختی خواهیم داشت اما ما نشان دادیم که می توانیم به تیم های خوب نیز گل بزنیم. با این شرایط اطمینان دارم فردا به بحرین هم گل خواهیم زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 133

به "سرمربی هند: می توانیم صعود کنیم، به رکوردها اعتقادی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هند: می توانیم صعود کنیم، به رکوردها اعتقادی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید