ساحل Vestrahorn

به گزارش شاتر عکاسی، اگر شما به دنبال یک عکس نفس‌گیر هستید که زیبایی طبیعی زمین را در بهترین حالت خود نشان می‌دهد ، پس جستجوی شما تمام شده‌است . Vestrahorn در شبه‌جزیره "Stokksnes ایسلند " در ایسلند قله‌های dramatic دارد که تا 454 متر ( 1490 فوت ) می‌رسد . این ساحل از ساحل شنی سیاه و صاف سرچشمه می‌گیرد و بر این منظره تسلط دارد در حالی که یک مرداب آرام آرام در ساحل دور می‌زند . این کنتراست مطلق ، قلب خود و اینستاگرام خود را بر روی آتش تنظیم می‌کند . Lovingly ملقب به کوه بتمن را می‌توانیم ببینیم که چرا این کوه اسرار آمیز سال‌ها بازدید کنندگان فریبنده بوده‌است ، اما اخیرا ً توجه اصلی را به خود جلب کرده‌است . بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم و ببینیم که چه چیزی در مورد Vestrahorn کوه بتمن وجود دارد که ما می‌توانیم از آن بیرون بیاییم .

ساحل Vestrahorn

چطور به Vestrahorn برسیم ؟
اله‌ام بخش در نزدیکی در ساحل جنوب شرقی ایسلند قرار دارد . شما ممکن است برای پیدا کردن مکان دقیق در گوگل نقشه تلاش کنید تا در پایان این مقاله نقشه‌ای برای کمک به شما وجود داشته باشد . پیدا کردن مشکل ممکن است تا حدی دشوار باشد ، اما از خود و ما ، برای دیدن این منظره باور نکردنی ، تشکر می‌کنیم .
از Hofn
از Hofn در مسیر 99 ( Hafnavegur ) دوری کنید و در سمت راست حرکت کنید تا به مسیر 1 ( Thorvegur ) تبدیل شود . این جاده را دنبال کنید تا زمانی که به سمت راست منحرف شوید . مراقب باشید چون جاده به جاده‌ای شنی با فضاهای محدود تبدیل خواهد شد . در این راه ادامه دهید و یک کافه گوشه به نام را خواهید دید . از کافه عبور کنید، به دنبال نشانه‌هایی که برای پایگاه رادار می‌بینید و در سمت چپ کوه بزرگ را خواهید دید .
از ریکیاویک
مسیر 1 ( Thorvegur ) را از ریکیاویک ، بعد از 451 کیلومتر ، در مسیر شماره 99 ( Hafnavegur ) تا Hofn خواهید دید . مطمئن شوید که به سمت چپ جاده بروید و مسیر 1 را دنبال کنید . پس از حدود 7 کیلومتر ، جاده signposted به سمت جنوب به سمت ایستگاه رادار می‌رود . به زودی کافه وایکینگ را خواهید دید و کوه به دید می‌رسد . دوربین خود را آماده کنید !
نکاتی : از آنجا که جاده مالکیت خصوصی است ، ممکن است مجبور باشید تعداد کمی را پرداخت کنید تا مطمئن شوید که تغییر کرده‌اید .
بهترین زمان برای دیدن Vestrahorn ؟
اگرچه ایسلند 4 فصل دارد ، اما ممکن است اینطور به نظر نرسد که وقتی شما از آن بازدید می‌کنید ، بسیار غیرقابل‌پیش‌بینی است . با این حال ، از این که بسیاری از مردم فکر می‌کنند ، خورشید قطعا ً می‌درخشد و در دماهای تابستان می‌تواند به 17 درجه سانتیگراد برسد ، خوشحال می‌شوید . از طرف دیگر ، در طول ماه‌های زمستان ، شما می‌توانید انتظار طلسم مه‌آلود ، فراوانی باران و دماهای سرد را داشته باشید . خوشبختانه ، Vestrahorn در تمام فصول یک منظره فوق‌العاده ارائه می‌دهد .
فصل بالا ( جون - آگوست ) - ساعات روشنایی روز : 20 ساعت در ماه ژوئن ، 16 ساعت در ماه آگوست . بیش‌ترین زمان برای بازدید از ساحل جنوبی ، و به این ترتیب قیمت مسکن افزایش می‌یابد. فعالیت‌های متعدد ، رویدادها و فستیوال‌ها در ایسلند ، از قبل رزرو شده‌است. - جاده‌های کوهستانی برای چهار وسیله نقلیه WD و مسیرهای پیاده‌روی باز شده‌اند .
فصل میانی ( مه - سپتامبر ) - ساعات آفتابی : 18 / 18 ساعت در ماه می ، 12 ساعت در سپتامبر . - آب و هوا ، روزه‌ای ابری و بارش برف در مناطق داخلی . - توریست‌ها و قیمت‌ها ارزان‌تر هستند .
فصل پایین ( اکتبر - آوریل ) - ساعات روشنایی روز : 9 ساعت در ماه اکتبر ، 5 ساعت در ماه ژانویه ، 14 ساعت در ماه آوریل . بسیاری از جاده‌های فرعی و داخلی به دلیل شرایط آب و هوایی بسته شده‌اند . تغییر در فعالیت‌هایی مانند کنده‌کاری روی یخ و ورزش‌های زمستانی . پتانسیل برای دیدن چراغ‌های شمالی .
پیش‌بینی دقیقا ً آب و هوا و دما در اطراف کوهستان دشوار است . در زیر ما جدولی از میانگین آب و هوا در Hofn وجود دارد که در حدود 10 کیلومتر دورتر از Vestrahorn قرار دارد .
در هنگام بازدید از ایسلند چه باید کرد :
صاحب مزرعه این وایکینگ را اداره می‌کند و بازدیدکنندگان را با مقدار کمی برای کشف منطقه Vestrahorn ملاقات می‌کند . پس از پرداخت بازدیدهای خود از کوه ، از میان فیلم " وایکینگ سیاه و خوش عکس " در سال 2009 که برای کارگردان فیلم ایسلند "Baltasar Kormakur " ساخته شده‌است عبور کنید . به یاد داشته باشید که دیدگاه‌های خود را از مسیر رادار بررسی کنید و به صورت بصری با تپه‌های شنی و شنی خیره‌کننده کنار بیایید .
این محیط مشهور در نتیجه شکل گرفت
سنگ lcanic در طول سال‌ها به ذرات ریز زمین برخورد می‌کند و دیدن آن باور نکردنی است .
در کجا بمانید ، بخورید و نزدیک Vestrahorn نوشیدنی بخورید ؟
تعدادی از گزینه‌های اقامت در داخل و اطراف Vestrahorn وجود دارد .
1) این امکان وجود دارد که در واقع در یک کافه وایکینگ بمانید . شما در آستانه در of خواهید بود و به راحتی می‌توانید به غذا و نوشیدنی در طول اقامت خود دسترسی داشته باشید . آن‌ها قهوه ، کیک و کیک عالی را سرو می‌کنند .
2) تعطیلات مزرعه Dynjnadi گزینه دیگری است که تنها 8 دقیقه از Vestrahorn فاصله دارد . شما می‌توانید انتظار دیدگاه‌های کوهستانی خیره‌کننده با طرح‌های ساده اتاق و WiFi را داشته باشید . یک صبحانه رایگان برای هر روز صبح و نوشیدنی‌های گرم در سراسر روز فراهم می‌شود .
3. اقامت در شهر نزدیک همیشه یک گزینه است . انتخاب‌های زیادی در Hofn از جمله خانه مهمان ، اقامت مزرعه و هتل‌ها وجود دارد . برای آخرین موجود بودن اینجا کلیک کنید . در مورد گزینه‌های غذاخوری ، شما را از دست خواهید داد . سه تن از بهترین‌ها در رستوران Ishusid ، رستوران Pakkhus و Humarhofnin قرار دارند .
چه خبر تازه‌ای!

انتشار: 18 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 14

به "ساحل Vestrahorn" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساحل Vestrahorn" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل Vestrahorn"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید