دردسر پسربچه فراری برای پلیس استرالیا!

به گزارش شاتر عکاسی، پلیس استرالیا بیان کرد در کوشش است دریابد که چگونه یک پسربچه 12 ساله استرالیایی توانسته پس از مشاجره با والدینش و سرقت کارت های اعتباری آنها به تنهایی از این کشور به بالی سفر کند؟!

دردسر پسربچه فراری برای پلیس استرالیا!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، پلیس استرالیا ضمن ابراز تاسف از اهمال مقامات خطوط هواپیماییِ این کشور در شهر پرت، شرایط موجود در این پرونده را آنالیز می نماید تا از تکرار حوادث مشابه در آینده جلوگیری گردد.

این خانواده در مصاحبه با رسانه های محلی اعلام نموده اند که پسر 12 ساله شان پس از تصمیم خانواده مبنی بر لغو سفر به اندونزی برای گذراندن تعطیلات به صورت آنلاین بلیت هواپیما و هتل را رزرو نموده و فقط با نشان دادن گذرنامه و کارت دانش آموزی خود توانسته به وسیله شهر پرت در استرالیا به جزیره بالی در اندونزی سفر کند.

خانواده این پسر استرالیایی 9 روز قبل، گم شدن فرزندشان را به پلیس اطلاع داده بودند و نهایتا در روز 17 مارس این پسربچه در جزیره بالی پیدا شد. خود این پسر نیز در مصاحبه با رسانه های محلی استرالیا گفته که از سیدنی به شهر پرت رفته و سپس از فرودگاه این شهر به بالی رفته و مقامات حاضر در فرودگاه شهر پرت فقط برای اثبات اینکه بالای 12 سال دارد، گذرنامه و کارت دانش آموزی اش را آنالیز نموده اند. همچنین در بالی نیز به مسئولان هتل اعلام نموده که منتظر است تا خواهرش به بالی به دنبال او بیاید.

پلیس استرالیا اعلام نموده که در تاریخ 17 مارس نسبت به حضور این پسربچه در بالی به آنها هشدار داده شده و پیش از تحویل او به والدینش توسط مسئولین حراست در بالی بازداشت شده بوده است.

به گزارش بی بی سی، تمام خطوط هوایی روال هایی برای سفر افراد زیر سن قانونی به تنهایی دارند که مقررات آن در شرکت های هوایی مختلف، متفاوت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 771

به "دردسر پسربچه فراری برای پلیس استرالیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر پسربچه فراری برای پلیس استرالیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید