دبی کشکان به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل آب منطقه ای لرستان گفت: باتوجه به اینکه دبی پایه رودخانه ها بالا و روبه افزایش است، در صورت تداوم بارش ها حداکثر آبدهی رودخانه کشکان فردا بعدازظهر به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد.

دبی کشکان به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد

رضا میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبی سیلابی خرم رود امروز در بالاترین میزان به 180 مترمکعب در ثانیه رسید که مقداری فروکش نموده و دم غروب به 135 مترمکعب در ثانیه رسید.

وی با اشاره به این که در حال حاضر دبی سیلابی رودخانه کشکان در پلدختر 1300 مترمکعب در ثانیه است که فرایند افزایشی دارد، مطرح نمود: باتوجه به اینکه دبی پایه رودخانه ها بالاست بارش ها به این میزان اضافه می نماید و در صورت تداوم بارش ها حداکثر آبدهی رودخانه کشکان فردا بعدازظهر به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان با اشاره به این که دبی سیلابی رودخانه تیره دورود حداکثر به 135 مترمکعب در ثانیه رسیده است، مطرح نمود: در شهرستان دلفان دبی سیلابی رودخانه بادآور به 230 متر مکعب رسیده و فرایند افزایشی دارد.

وی با اشاره به آغاز موج دوم بارش ها از غروب سه شنبه در استان، گفت: انتظار می رود پیک سیلاب را فردا بعدازظهر در شهرستان پلدختر داشته باشیم و باتوجه به این که دیواره ساحلی هنوز کامل نشده آب وارد قسمت های شرقی و غربی شهر می گردد.

میرزایی افزود: مردم نزدیک رودخانه های کشکان پلدختر و معمولان، تیره دورود و بادآور دلفان خانه ها را تخلیه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 846

به "دبی کشکان به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی کشکان به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید