خیز بلند ایتالیا برای قهرمانی با شکست بلژیک

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های ملی فوتبال ایتالیا و بلژیک از ساعت 23:30 آدینه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا در استادیوم آلیانز مونیخ آلمان برگزار گردید که با پیروزی دو بر یک ایتالیا همراه بود.

خیز بلند ایتالیا برای قهرمانی با شکست بلژیک

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بارلا (31) و اینسینیه (44) برای ایتالیا و لوکاکو (2+45) برای بلژیک گلزنی کردند.

شاگردان روبرتو مانچینی در ایتالیا بازی را کاملاً تهاجمی شروع کردند تا با حداکثر نفرات در یک سوم دفاعی بلژیک حاضر شده و برای باز کردن دروازه کورتوا کوشش نمایند.

تاکتیکی کاملاً تأثیرگذار در گل اول ایتالیا به وسیله بارلا تا این بازیکن با شوت سرکش خود دروازه بلژیک را باز کند.

در ادامه اینسینیه با هنرنمایی خود در میانه میدان و شوت سرکش توانست یکی از زیباترین گل های جام را وارد دروازه کورتوا کند.

در حالیکه داور بازی قصد داشت در سوت انتها نیمه اول خود بدمد برای شاگردان روبرتو مارتینز پنالتی گرفت تا لوکاکو آن را تبدیل به گل کند.

نیمه دوم هم بازی منطقی و کاملاً مالکانه ایتالیا باعث شد تا غول های بلژیک که در مطرح ترین تیم های باشگاهی جهان بازی می نمایند نتوانند گل تساوی را به ثمر برسانند تا ایتالیا پس از اسپانیا به نیمه نهایی یورو 2020 راه پیدا کند.

بردی که ایتالیا را یک گام دیگر به کسب جام نزدیک تر از گذشته کرد و این تیم را برای سی و دومین بازی متوالی با راهنمایی مانچو به پیروزی رساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1713

به "خیز بلند ایتالیا برای قهرمانی با شکست بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز بلند ایتالیا برای قهرمانی با شکست بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید