فراوری قایق گشتی خودران با توانمندی های استثنایی

به گزارش شاتر عکاسی، بعد از فراوری یدک کش خودران دریایی حالا نوبت به فراوری قایق گشتی خودران با سرعت و چابکی بالا رسیده است.

فراوری قایق گشتی خودران با توانمندی های استثنایی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شرکت سی مکانیکس روبوتیکس یک قایق گشتی خودران فراوری نموده که 8.8 متر طول دارد و در فراوری بخش زیادی از بدنه آن از آلومنیوم تقویت شده استفاده شده است.

حداکثر سرعت این قایق گشتی به 45 گره دریایی می رسد و می توان آن را برای اجرای اتوماتیک بعضی ماموریت های گشت زنی برنامه ریزی کرد.

قایق یادشده با نام کامل Sharktech 29 Defiant بر حسب نیازهای مشتریان نیز قادر به ارتقا یا تغییر است و کنترل آن به وسیله یک رابط کاربری رایانه ای و به طور بی سیم انجام می گردد. همچنین یک سیستم کنترل از راه دور به سبک دسته کنترل های جوی استیک برای ان طراحی شده است.

حداکثر برد سیستم کنترل از راه دور این قایق به 2 کیلومتر می رسد. بنابراین می توان قایق های یادشده را از ساحل نیز کنترل کرد. پخش زنده تصاویر ویدئویی، تجهیزات راداری قدرتمند و نمایش دقیق موقعیت مکانی از جمله دیگر قابلیت های قایق یادشده است. این محصول تنها به دولت ها و شرکت های تجاری فروخته می گردد و قیمت آن به طور عمومی اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 418

به "فراوری قایق گشتی خودران با توانمندی های استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری قایق گشتی خودران با توانمندی های استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید