برگزاری یک بازی از لالیگا در آمریکا

به گزارش شاتر عکاسی، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا تأیید کرد برخی بازی های لالیگا در آمریکا و کانادا برگزار خواهد شد.

برگزاری یک بازی از لالیگا در آمریکا

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی ال پایس، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا با یک کمپانی رسانه ای چند ملیتی به توافق برای امضای قراردادی 15 ساله رسیده است که بر این اساس سازمان لیگ اسپانیا متعهد می گردد بازی هایی را در ایالات متحده آمریکا و همچنین کانادا برگزار کند. در بین معتبرترین لیگ های اروپایی این اولین بار است که قرار است یک بازی در خارج از کشور موردنظر برگزار گردد.

این ایده از فصل 19-2018 اجرایی خواهد شد و تیم های بارسلونا و رئال مادرید نیز در آن دخیل خواهند بود. هدف این کمپانی آمریکایی و سازمان لیگ فوتبال اسپانیا این است که هر فصل یک بازی لالیگا را در خاک آمریکا با هدف افزایش محبوبیت ورزش فوتبال در بین مردم این دو کشور برگزار نمایند.

خاویر تباس در خصوص ایده برگزاری بازی های لالیگا در ایالات متحده و کانادا نیز گفت: اگر NBA (لیگ بسکتبال آمریکا) و NFL (لیگ فوتبال آمریکایی ایالات متحده) می توانند بازی های خود را در کشورهای دیگر برگزار نمایند، چرا بازی های لیگ اسپانیا در کشوری دیگر برگزار نگردد؟ برای ما خیلی مهم است که برند خودمان را توسعه دهیم، برای همین در اهداف کوتاه مدت یا میان مدت ما است که بازی های لالیگا را به آمریکا و کانادا بیاوریم.

منبع: tn.ai
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 11

به "برگزاری یک بازی از لالیگا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری یک بازی از لالیگا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید