ایجاد محله ای از برج های چوبی و جنگل های عمودی در تورنتو

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، با تکمیل این طرح منطقه قابل توجهی از ساحل شهر تورنتو به یک محله سرسبز تبدیل می گردد که این اقدام به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای یاری شایانی می نماید.

ایجاد محله ای از برج های چوبی و جنگل های عمودی در تورنتو

یکی از مجموعه بناهایی که در قالب این طرح ساخته می شوند، کوای ساید نام دارد که متشکل از تعدادی ساختمان پوشیده از درخت و گیاه، از جمله یک پروژه بزرگ مسکن چوبی است. طرح یادشده با همکاری گروهی چشمگیر از شرکت های ساختمان سازی تکمیل خواهد شد.

این ساختمان ها در یک منطقه وسیع به مساحت 4.9 هکتار برپا خواهند شد و شامل پنج برج به علاوه ساختمان هایی کوچک تر خواهد بود و سازندگان آنها را یکی از بزرگترین مجموعه ساختمان های چوبی مسکونی کانادا توصیف می نمایند.

ابعاد دقیق این طرح معین نیست، اما دارای جزئیات بسیار زیادی است و فضای سبز نیز به نمای آن افزوده می گردد. بدین شکل در مجموع 800 خانه تازه ایجاد خواهد شد که حداقل بعضی از آنها مقرون به صرفه قیمت تلقی می شوند. قرار است مزرعه شهری نیز بر روی پشت بام این خانه ها وجود داشته باشد. علاوه بر استفاده از الوارهای چوبی، استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی نیز در این ساختمان ها ترویج خواهد شد. زمان تکمیل این طرح هنوز معین نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2029

به "ایجاد محله ای از برج های چوبی و جنگل های عمودی در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد محله ای از برج های چوبی و جنگل های عمودی در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید