اکران فیلم جولی دلپی در جشن روزهای ونیز

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، دومین تجربه کارگردانی دلپی پیش از رسیدن به تورنتو در ونیز به نمایش درمی آید.

اکران فیلم جولی دلپی در جشن روزهای ونیز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

جولی دلپی علاوه بر بازی در این فیلم نویسندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد. اولین فیلم او در مقام کارگردان 2 روز در نیویورک است که در سال 2012 اکران شد.

در Lolo دلپی نقش یک زن فرانسوی شیک پوش به نام ویولت را بازی می نماید که عاشق یک مهندس کامپیوتر دست و پاچلفتی با بازی ژان رنه می گردد و در این میان پسر خوانده اش کوشش می نماید مانع این رابطه گردد.

دلپی به همراه ریچارد لینک لتر و اتان هاوک تا کنون دوبار نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه برای فیلم های پیش از غروب و پیش از نیمه شب شده است.

جورجیو گوستی مدیر هنری جشن روزهای ونیز در این باره گفت: فیلم دلپی حاوی هر سه جنبه مورد نظر ما یعنی توجه به خلاقیت زنان، کار کمدی دقیق و ترکیب نگاه هوشمندانه و سرگرمی با یکدیگر است. فیلمی که شاخصه سینمای فرانسه است، سینمایی که همواره در روزهای ونیز حضوری پررنگ داشته است.

جشن روزهای ونیز که روی فیلم های اخیر سینمای دنیا تمرکز می نماید، سال جاری میزبان چندین فیلم از کارگردانان زن دنیا از جمله اگنس واردا، آلبا رورواچر، سلیا رولسون هال و ... است.

قرار است فیلم Lolo بعد از اکران در جشن روزهای ونیز راهی جشنواره فیلم تورنتو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 905

به "اکران فیلم جولی دلپی در جشن روزهای ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم جولی دلپی در جشن روزهای ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید