استقلال نه؛ پرسپولیس گزینه اول قهرمانی است

به گزارش شاتر عکاسی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرایند نتیجه گیری پرسپولیس که با هزاران مشکل مدیریتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می نماید بسیار عالی است و شک ندارم دور از حاشیه نتیجه می گیرد.

استقلال نه؛ پرسپولیس گزینه اول قهرمانی است

بهزاد داداش زاده درباره انتخاب مدیرعامل و هیأت مدیره نو باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال پرسپولیس مدت ها مدیرعامل نداشت و بلا تکلیف امور خود را دنبال می کرد. آقای صدری هم زحمات زیادی کشید، اما نمی توانست مدت طولانی سرپرست باشد و نگرانی هایش برای انجام هر حرکت اقتصادی و کاری کاملا قانونی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: هیأت مدیره نیز دغدغه خودش را باید حل مسائل جاری تیم کند. بعد از شوکی که بابت حذف از آسیا گریبان فوتبال باشگاهی کشور و طرفداران استقلال و پرسپولیس را گرفت ضروری است مسائل جاری آن ها حل شود و مسائل حقوقی برای ادامه راستا باشگاه داری نیز رفع شود.

وی درباره عملکرد فنی این تیم در نیم فصل دور رفت لیگ برتر توضیح داد: پرسپولیس پس از پنج دوره قهرمانی احتیاج به انرژی و انگیزه بیشتر دارد. ماندن در قله سخت تر از رسیدن به آن است. برایم خیلی شیرین است به تیمی افتخار می کنم و هوادارش هستم که بازیکنان و کادر اجرایی و فنی حرفه ای پیدا نموده است. پرسپولیس از بردن سیر نمی شود. هر تیمی در جهان دوران افت زیادی را پس از سال ها قهرمانی پیدا می نماید، اما همه می بینید که این موضوع در پرسپولیس فعلا اتفاق نیفتاده است.

داداش زاده درباره رقابت دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر تاکید نمود: حیف است دو تیم بزرگ آسیا در اوج قدرت فنی در لیگ قهرمانان امسال نیستند. ضرر خیلی بزرگی کردیم که شک نکنید معادلات فوتبالی ما را تحت تأثیر خودش قرار می دهد.

او که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم سرخابی مرکز را در کارنامه دارد، ادامه داد: مطمئن هستم پرسپولیس می تواند جای استقلال را در صدر جدول بگیرد. شک ندارم این اتفاق خواهد افتاد و پرسپولیس هم به خواسته اش زودتر از همواره می رسد. استقلال نتایج خوبی گرفته است، اما این تیم در ادامه راستا مقابل توان فنی پرسپولیس کم می آورد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2030

به "استقلال نه؛ پرسپولیس گزینه اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نه؛ پرسپولیس گزینه اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید