ابراهیموویچ: کاری خواهیم کرد که دوباره در سن سیرو شور و شوق به پا گردد

به گزارش شاتر عکاسی، مهاجم پیشین منچستریونایتد به طرفداران میلان این نوید را داد که تمام کوشش خود را خواهد نمود تا این تیم به روزهای اوجش بازگردد.

ابراهیموویچ: کاری خواهیم کرد که دوباره در سن سیرو شور و شوق به پا گردد

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ که امروز (پنجشنبه) با جت شخصی وارد شهر میلان شد تا در تست های پزشکی روسونری شرکت کند، در گفت وگو با شبکه میلان تی وی گفت: یادم می آید که سال ها پیش درست همین جا بودم. مهم این است که حالا اینجا هستم و از این بابت خوشحالم. همواره گفته ام که میلان خانه من است و انتها به اینجا بازگشتم. در این مدت در باشگاه های مختلف بودم، اما حالا مهم این است که به میلان بازگشتم.

این مهاجم 38 ساله که پس از انتها قرارداد دو ساله اش با لس آنجلس گلکسی اکنون در آستانه امضای قراردادی رسمی با میلان است، در پاسخ به این پرسش که برای طرفداران میلان چه پیامی دارید؟، گفت: منتظر من در سن سیرو باشید، ما کاری خواهیم کرد که دوباره در سن سیرو شور و شوقی به پا گردد.

زلاتان قراردادی شش ماهه به ارزش 3.5 میلیون یورو با باشگاه میلان امضا خواهد نمود که قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را دارد. این مهاجم سوئدی که بین سال های 2010 تا 2012 عضو میلان بود و در 85 بازی 56 گل برای روسونری به ثمر رساند، نقش کلیدی در قهرمانی میلانِ تحت راهنمایی ماسیمیلیانو آلگری در رقابت های فصل 11-2010 سری A داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 702

به "ابراهیموویچ: کاری خواهیم کرد که دوباره در سن سیرو شور و شوق به پا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیموویچ: کاری خواهیم کرد که دوباره در سن سیرو شور و شوق به پا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید