کمبودی در زمینه تامین کتب درسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی گفت: کتاب های درسی 10 شهریور ماه جاری از انبار کتاب استان خارج گردیده و توزیع مدرسه ای آن در مناطق مختلف استان شروع می گردد.

کمبودی در زمینه تامین کتب درسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دولت برای استان سیستان وبلوچستان توجهات ویژه ای را قائل گردیده است، اظهار داشت: سیستان وبلوچستان تنها استانی است که کتب درسی در آن به صورت رایگان توزیع می گردد.

وی با بیان اینکه تمامی کتب مقاطع مختلف تحصیلی غیر از پایه دوازدهم در استان موجود است، توضیح داد: کتاب های پایه دوازدهم به دلیل اینکه جدید التالیف بوده دیرتر از بقیه کتاب ها به استان می رسد.

نخعی از توزیع کتب به صورت هماهنگ و بر اساس جداول زمان بندی از مرکز اطلاع داد و توضیح داد: در فرایند توزیع کتاب6 میلیون و 789 هزار و 852 جلد کتاب درسی در استان سیستان و بلوچستان توزیع و به دست دانش آموزان خواهد رسید.

وی در مورد هزینه باربری برای توزیع کتاب ها در مدارس شهرستانی گفت: رسیدن کتب درسی از تهران به مرکز استان به صورت رایگان انجام گردیده اما توزیع آن از مرکز استان به شهرها و روستاها بالغ بر 80 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 16

به "کمبودی در زمینه تامین کتب درسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبودی در زمینه تامین کتب درسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید