چهره روستاها مدرنیته گردیده است

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، سید امیرحسینی جو شامگاه جمعه در مراسم افتتاح طرح بومگردی در تنکابن با بیان اینکه جوامع پیشرفته در کوشش هستند تا برای خود تاریخ ایجاد نمایند گفت: ایران کشوری با تاریخ و تمدن کهن و تاریخی بوده و بسیاری از این فضاها موهبت های الهی است که در اختیارمان قرار گرفته و ما باید در حفظ و احیای آنها کوشش کنیم.

چهره روستاها مدرنیته گردیده است

حسینی جو با اشاره به تغییر چهره روستاها و مدرنتیه شدن ساختمان های آنها اضافه نمود: اگر فرهنگ بوم گردی با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و همت مردم در روستاها تقویت گردد، قطعا در کنار ایجاد درآمد پایدار و ایجاد اشتغال، دستاوردهای تاریخی و طبیعی مان نیز حفظ می گردد.

وی با تاکید براینکه زیبایی های مازندران هم مانند دیگر استانها همیشگی نیست، افزود: مسئول حفظ این زیبایی ها و جغرافیای طبیعی خودمان هستیم و به عقیده من بوم گردی مهمترین راه حل حفظ و احیای این داشته ها است.

فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه تصمیم داریم تا سال 1400 ، 100 واحد بوم گردی را در تنکابن ایجاد کنیم، توضیح داد: در کنار این تصمیم احتیاج به امکانات و زیر ساختها و آموزش داریم و در این زمینه برای حذف بروکراسی های دست و پاگیر برنامه ریزی می کنیم.

حسینی جو بیان نمود: خدمات یکی از پردرآمدترین راههای ایجاد درآمد پایدار در دنیا محسوب گردیده و ایجاد این اقامتگاههای خدماتی می تواند درآمد قابل توجهی را برای روستا به ارمغان بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 58

به "چهره روستاها مدرنیته گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره روستاها مدرنیته گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید