پیمان بابایی: لیگ آذربایجان برای ایرانی ها لیگی ناآشنا نیست، دوست داشتم چالشی جدید را تجربه کنم

به گزارش شاتر عکاسی، پیمان بابایی، مهاجم تیم فوتبال سومقاییت باکو گفت: دوست داشتم برای ادامه فوتبالم، یک چالش جدید را تجربه کنم و به اهداف بزرگ تری دست پیدا کنم.

پیمان بابایی: لیگ آذربایجان برای ایرانی ها لیگی ناآشنا نیست، دوست داشتم چالشی جدید را تجربه کنم

پیمان بابایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره جدایی اش از ماشین سازی و پیوستن به سومقاییت باکو گفت: من دوست داشتم یک فضای جدید را تجربه کنم و به همین خاطر به لیگ آذربایجان رفتم. لیگ آذربایجان بر خلاف تصور بعضی ، برای ایرانی ها لیگی ناآشنا نیست. فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان اروپا، قره باغ آذربایجان به میدان رفت.

وی با بیان اینکه فوتبال آذربایجان نسبت به گذشته پیشرفت نموده است، خاطر نشان کرد: شرایط طوری برای من مهیا شد که برای ادامه فوتبالم، یک چالش جدید را تجربه کنم و به اهداف بزرگ تری دست پیدا کنم. دوست داشتم از جایی آغاز کنم که هم زبان من باشند و خوشبختانه مسئله ای از لحاظ زبان ندارم.

مهاجم تیم فوتبال سومقاییت باکو در ادامه اضافه کرد: امیدوارم از شهر تبریز و کشور ایران نماینده خوبی در فوتبال آذربایجان باشم. لیگ آذربایجان هشت تیمی است که هر تیم با تیم های دیگر چهار مسابقه انجام می دهد. این برعکس خیلی از لیگ های دنیاست که فقط به صورت رفت و برگشت با هم بازی می نمایند. در لیگ آذربایجان تیم اول راهی لیگ قهرمانان اروپا می گردد و تیم های دوم و سوم هم به لیگ اروپا می روند.

بابایی درباره اینکه قرار است در چه پُستی بازی کند، گفت: قرار است در این تیم مهاجم نوک باشم، ولی می توانم به عنوان مهاجم چپ یا راست هم بازی کنم و این بستگی به شرایط تیم و خواسته های سرمربی دارد. امیدوارم که برای فوتبال ایران نماینده شایسته ای باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 138

به "پیمان بابایی: لیگ آذربایجان برای ایرانی ها لیگی ناآشنا نیست، دوست داشتم چالشی جدید را تجربه کنم" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیمان بابایی: لیگ آذربایجان برای ایرانی ها لیگی ناآشنا نیست، دوست داشتم چالشی جدید را تجربه کنم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان بابایی: لیگ آذربایجان برای ایرانی ها لیگی ناآشنا نیست، دوست داشتم چالشی جدید را تجربه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید