پاسخ به تمام ابهامات دربی؛ از تغییر زمان بازی تا سهم پرسپولیس

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، سعید فتاحی درباره شایعاتی که در خصوص تغییر زمان دربی مطرح گردیده است، گفت: برنامه سازمان لیگ تنها در صورتی که از سوی یکی از باشگاه ها درخواستی بیاید و یا پای بازی های تیم ملی وسط باشد، تغییر می نماید. برای این دربی هم درخواستی برای تغییر تاریخ مسابقه از پرسپولیس نیامده است.

پاسخ به تمام ابهامات دربی؛ از تغییر زمان بازی تا سهم پرسپولیس

وی اضافه نمود: پیش بینی می کردیم تیم های ما در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت. برای همین دربی را پنجشنبه گذاشتیم. همیشه سعی می کنیم دربی ها را جمعه بگذاریم ولی چون می دانستیم تیم های ما در آسیا بازی دارند، ما بازی استقلال و پرسپولیس را روز پنجشنبه انداختیم. امکان تغییر زمان بازی را هم نداریم. از قبل به چهار تیم نماینده ایران در آسیا بخصوص استقلال و پرسپولیس اعلام نموده بودیم سال جاری چون تقویم ما فشرده است، پیش بینی لازم را داشته باشند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که آیا درخواست کتبی از پرسپولیس برای تغییر تاریخ بازی آمده است؟ توضیح داد: خیر. برای تغییر زمان بازی باید درخواست از سوی یکی از دو تیم و یا یک مورد قانونی مثل بازی های تیم ملی باشد. پرسپولیس اگر هم درخواست بدهد امکان تغییر بازی نیست.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که آیا با احتساب دربی سوپرجام که رای آن به سود پرسپولیس تمام گردیده ولی هنوز تکلیفش معلوم نیست، دیدار پیش روی استقلال و پرسپولیس دربی هشتاد و هشتم محسوب می گردد؟ تاکید نمود: بله، پرونده سوپر جام بسته گردیده است و این دربی، دربی هشتاد و هشتم است.

وی همچنین با بیان اینکه قانون 90 به 10 درصد سکوها از این دربی اجرایی می گردد و یاری طرفداران را می طلبد، گفت: چون بلیت فروشی اینترنتی است 10 درصد سکوها به پرسپولیس و 90 درصد به استقلال می رسد. خواهش می کنیم طرفداران رعایت نمایند. همه جای جهان این مسئله هست. تا جایی که امکان داشته باشد سعی می کنیم این اتفاق بیفتد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین از برخورد جدی با اتفاقات بازی صنعت نفت آبادان و پیکان اطلاع داد و اظهار کرد: یکی از سنگ ها به چشم یاری داور برخورد کرد و او هم زمین را ترک کرد. امکان برگزاری بازی نبود و برای همین مسابقه نیمه تمام ماند. گزارش این اتفاق برای تصمیمات مقتضی به کمیته انضباطی ارسال می گردد. حتما و حتما با این موارد برخورد جدی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 49

به "پاسخ به تمام ابهامات دربی؛ از تغییر زمان بازی تا سهم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ به تمام ابهامات دربی؛ از تغییر زمان بازی تا سهم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید