ویسی در واکنش به نقدها از تیم ملی: بعد از جام، می توانند همدیگر را بکشند

به گزارش شاتر عکاسی، عبدالله ویسی می گوید الان زمان انتقاد از تیم ملی فوتبال ایران نیست.

ویسی در واکنش به نقدها از تیم ملی: بعد از جام، می توانند همدیگر را بکشند

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی در استادیوم محل دیدار تیم های ملی ایران و چین، گفت: دوبی بسیار نزدیک است اما اگر تیم ملی در دورترین نقطه جهان هم بازی داشته باشد، برای دیدن بازی به آنجا می رویم.

او درباره علمکرد تیم ملی گفت: بازی ها از نظر نتیجه خوب بود. حریفان ما در حد ایران نبودند. امیدوارم امروز هم مردم شادمان به خانه هایشان بروند و در جای جای جهان شاد شوند.

سرمربی سابق سپاهان درباره انتظارات مردم، مسئولین و رسانه ها از تیم ملی ایران برای کسب قهرمانی، تاکید نمود: به طور صددرصد تیم ملی باید به فینال برود و قهرمان گردد.

ویسی درباره نقدها از تیم ملی در حین جام ملت های آسیا، توضیح داد: الان موقع انتقاد نیست. بعدا می توانند همدیگر را بکشند. الان باید تیم ملی حمایت گردد. مردم، مسئولین، رسانه ها و مربیان باید تیم ملی را حمایت نمایند.

این مربی درباره نداشتن بلیت برای حضور در استادیوم، اظهار داشت: هر چه از ایران تماس گرفتیم به ما بلیت ندادند. باید لابی داشته باشیم. وظیفه من است که کنار تیم ملی باشم. در نهایت هم یکی از خبرنگاران به من بلیت داد.

وی همچنین در سرانجام گفت: رقبای ما برای تیم ملی مناسب نبودند. تیم ملی با گنده تر و بالاتر از رقبا است. در مجموع امروز شکل اصلی تیم ملی معین می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 140

به "ویسی در واکنش به نقدها از تیم ملی: بعد از جام، می توانند همدیگر را بکشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی در واکنش به نقدها از تیم ملی: بعد از جام، می توانند همدیگر را بکشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید