فوتبال دنیا، سرمربی آرژانتین: مقابل برزیل هر کاری می شد انجام دادیم، دریافت نتیجه برای ما مهمترین چیز نبود

به گزارش شاتر عکاسی، فوتبال دنیا - سرمربی تیم ملی آرژانتین با وجود شکست شاگردان مقابل تیم ملی برزیل از آنها دفاع کرد.

فوتبال دنیا، سرمربی آرژانتین: مقابل برزیل هر کاری می شد انجام دادیم، دریافت نتیجه برای ما مهمترین چیز نبود

به گزارش خبرنگاران، در مصاف دوستانه رقبای دیرینه فوتبال آمریکا لاتین، برزیل و آرژانتین که شب گذشته برگزار گردید این برزیلی ها بودند که آرژانتین بدون لیونل مسی را با یک گل شکست دادند.

لیونل اسکالونی، سرمربی موقت تیم ملی آرژانتین که پس از جام جهانی 2018 جانشین خورخه سامپائولی شد، در نشست خبری پس از بازی، در تحلیل مسابقه به خبرنگاران گفت: برای ما نتیجه بازی در درجه دوم اهمیت قرار داشت. نمی خواهم تناقض گویی کنم. روز قبل از بازی هم گفتم که نتیجه برای ما مهمترین فاکتور نیست و باز هم همین را می گویم چون ما دنبال چیز دیگری بودیم اما منکر این نمی شوم که باختن در این بازی به این شیوه دردناک بود.

اسکالونی ادامه داد: ما می خواستیم یک بازی زیبا را ارائه کنیم. بعد از 90 دقیقه بازی بهتر بود که مسابقه با نتیجه مساوی به سرانجام می رسید اما اینطور نشد. با این حال بازی باز هم نکات مثبت فراوانی داشت. ما شانه به شانه برزیل بازی کردیم، تیمی که از نظر آماده سازی و هماهنگی در سطح بسیار بالاتری از ما قرار گرفته است. باخت با دریافت گلی در دقیقه آخر بازی دردناک است به خصوص که تماشای عملکردی که بازیکنانم ارائه کردند مهیج بود. ما امروز هر آنچه از دست مان برمی آمد را انجام دادیم و با این بازی نشان دادیم که آماده رقابت با هر تیمی در جهان را داریم.

سرمربی موقت آلبی سلسته ادامه داد: در هیچ مقطعی از بازی به اینکه باید به کسب تساوی قناعت کنیم فکر نکردیم. بازی مان نکات مثبت فراوانی داشت به خصوص که در این مسابقه بازیکنان زیادی بودند که اولین سوپرکلاسیکوی شان را تجربه می کردند و نشان دادند که برای چنین بازی های مهمی آماده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 75

به "فوتبال دنیا، سرمربی آرژانتین: مقابل برزیل هر کاری می شد انجام دادیم، دریافت نتیجه برای ما مهمترین چیز نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سرمربی آرژانتین: مقابل برزیل هر کاری می شد انجام دادیم، دریافت نتیجه برای ما مهمترین چیز نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید