غلامرضا شعبانی بهار: زهرا نعمتی یکی از سرمایه های تیراندازی با کمان است، احساس می کنم صرف حضور در المپیک برای ما فرصت است

به گزارش شاتر عکاسی، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: زهرا نعمتی یکی از سرمایه های تیراندازی با کمان است و سابقه خوبی در این رشته دارد و در بازی های پاراآسیایی صاحب دو مدال شد.

غلامرضا شعبانی بهار: زهرا نعمتی یکی از سرمایه های تیراندازی با کمان است، احساس می کنم صرف حضور در المپیک برای ما فرصت است

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکرد زهرا نعمتی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: نعمتی یکی از سرمایه های تیراندازی با کمان است و سابقه خوبی در این رشته دارد و در پاراآسیایی صاحب دو مدال شد. مدال طلای میکس حق وی بود و در انفرادی هم نایب قهرمان شد و دوست داشتیم که مانند گذشته به قهرمانی می رسید البته در مسابقه چیزی قابل پیش بینی نیست. مدال نقره نعمتی در انفرادی توفیق کمی نیست و از طرف خودم و فدراسیون به او تبریک می گویم و امیدوارم در میادین بعدی هم مثل گذشته بدرخشد و افتخار آفرینی کند. نعمتی جزو خانواده تیراندازی با کمان و از افتخارات ماست.

وی در ادامه به حضور دو کماندار ایران در المپیک جوانان آرژانتین اشاره نمود و گفت: شبانی و سوگند رحمانی کسب سهمیه کردند و راهی المپیک جوانان شدند و کوشش خود را نیز انجام دادند. شبانی تیرهای خوبی زد و با فاصله امتیاز کمی بازنده شد. احساس می کنم صرف حضور در المپیک برای ما فرصت است. اینها سرمایه و تجربه برای آینده است تا بهتر بدرخشند. هیچ رئیس فدراسیونی نمی گوید که کسب مقام مهم نیست و دوست داشتیم مقام کسب نمایند اما باید از این اندوخته ها در آینده استفاده گردد.

غلامرضا شعبانی بهار در خصوص اینکه دو کماندار حاضر در المپیک جوانان به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در 27 و 28 مهر ماه نمی رسند، گفت: مسئله ای نیست اگر در داخل بودند و در انتخابی شرکت نمی کردند قضیه فرق می کرد چون به هیچ کسی فرصت نمی دهیم. احساس می کنم حق این دو کماندار هم محفوظ است و با مربی آنها در خصوص غیبت و حضورشان در تیم ملی صحبت می کنم. به جوانان و نوجوانان به عنوان سرمایه های آینده نگاه ویژه ای داریم. ممکن است فرصت های بیشتری به آنها برای حضور در تیم ملی و کسب تجربه بدهیم. سن تیم ملی کامپوند ما بالاست و باید به نوجوانان و جوانان توجه ویژه ای گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 74

به "غلامرضا شعبانی بهار: زهرا نعمتی یکی از سرمایه های تیراندازی با کمان است، احساس می کنم صرف حضور در المپیک برای ما فرصت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا شعبانی بهار: زهرا نعمتی یکی از سرمایه های تیراندازی با کمان است، احساس می کنم صرف حضور در المپیک برای ما فرصت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید