علی شجاعی: بابت دعوت نشدن به تیم امید من مقصر نیستم، می توانیم پدیده را شکست بدهیم

به گزارش شاتر عکاسی، علی شجاعی، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد که بابت دعوت نشدن به اردوی تیم فوتبال امید ایران تقصیری متوجه او نیست.

علی شجاعی: بابت دعوت نشدن به تیم امید من مقصر نیستم، می توانیم پدیده را شکست بدهیم

علی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به موضوع دعوت نشدنش به تیم فوتبال امید کشورمان گفت: نمی دانم درباره این موضوع چه باید بگویم. البته من کاره ای نیستم که بخواهم نظری درباره دعوت نشدن به تیم امید بدهم. طبق صحبت هایی که اجرا شده بود فکر می کردم مسائل حل شده باشد. البته این مشکل مربوط به اختلاف نظر بین کادرفنی تیم نساجی و امید بود که انگار مشکل ادامه دار است و در نهایت از من دعوت نشد تا در اردو باشم. واقعاً این وسط من مقصر نیستم، فکر می کردم می توانم مجدداً پیراهن تیم امید را برتن کنم، اما انگار مسائل همچنان پابرجاست.

وی همچنین در مورد وضعیت نساجی و توقف این تیم برابر ماشین سازی در آخرین مسابقه ای که انجام داد، توضیح داد: بازی خوبی بود. ما اول بازی کمی بد بودیم و هرچه زمان گذشت خیلی بهتر شدیم. اگر موقعیت های مان گل می شد امتیاز کامل این بازی را می گرفتیم و این همه انتقاد به تیم ما نمی شد. ما خیلی از داوری ها ضربه دیدیم و متأسفانه خودمان هم خیلی خوب از موقعیت های مان استفاده نکردیم. باید کوشش کنیم تا این شرایط را تغییر بدهیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران از آمادگی تیمش برای رویارویی با پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر یاد کرد و گفت: در لیگ برتر تمام بازی ها سخت است. نمی گردد گفت چون پدیده صدرنشین است بازی سختی است و نمی توانیم پیروز شویم. این درست است که بازی سنگینی مقابل صدرنشین در پیش داریم، ولی می توانیم پدیده را شکست بدهیم. به خاطر امتیازهایی که از دست دادیم این بازی کمی برای مان حیاتی است و ان شاءالله که بتوانیم با تمرکز کافی خواسته های کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و با امتیاز به خانه برگردیم. در این بازی برای طرفداران بازی می کنیم و باید آنها را خوشحال کنیم.

شجاعی در سرانجام توضیح داد: نساجی تازه به لیگ آمده است، اما کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. تنها بدشانسی است که باعث شده نتوانیم نتایج دلخواه مان را کسب کنیم. قضاوت داوران هم تأثیر داشته و در بعضی از بازی ها هم خودمان نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم. من معتقدم سال جاری سال خوبی برای نساجی خواهد شد و این قول را به طرفداران می دهم که هرچه زودتر پیشرفت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 87

به "علی شجاعی: بابت دعوت نشدن به تیم امید من مقصر نیستم، می توانیم پدیده را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی شجاعی: بابت دعوت نشدن به تیم امید من مقصر نیستم، می توانیم پدیده را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید