عبدی: تجربه ما کمتر از چین تایپه و فیلیپین بود

به گزارش شاتر عکاسی، دبیر فدراسیون و کسانی که در قطر بازی ها را از نزدیک دیدند باور نمی کردند تیم ما 2 بر صفر مقابل فیلیپین عقب باشد و این همه موقعیت از دست بدهد.

عبدی: تجربه ما کمتر از چین تایپه و فیلیپین بود

تیم بانوان ایران یکی از بهترین ها بود

حسین عبدی مدیر فنی تیم فوتبال بانوان درباره نتایج تیم ملی بانوان در مسابقات انتخابی المپیک توکیو و اینکه مریم آزمون اعلام نموده اشتباهات فردی باعث باخت مقابل چین تایپه شد، گفت:درست است. اگر تجربه بچه ها بالا برود اشتباهات هم کمتر می گردد البته اشتباهات تاکتیکی است که اذیت می نماید که بازیکنان ما کمتر این اشتباهات را داشتند.اگر هر سه بازی را ببینید تیم ایران اگر نگویم بهترین، یکی از بهترین ها بود. برگزارکننده مسابقات از کوشش بچه ها و اینکه تیم های دیگر را تحت فشار گذاشته بودند سورپرایز شدند.

عبدی در پاسخ به این سؤال که فیلیپین در آخرین رنکینگ جهانی پایین تر از ایران قرار گرفته است اما ما بازی مقابل این تیم را واگذار کردیم،گفت:رنکینگ یک بحث است، واقعیت یک بحث دیگر. در بخش مردان ممکن است تیم های اروپایی در رنکینگ پایین تری از ما داشته باشند اما در زمین مسابقه اتفاق دیگری رخ دهد. هر که شتاب بیشتر و عملکرد بهتری داشته باشد آینده از آن آنهاست. اگر بازیکنان ما فقط دفاع نکنند در آینده نتایج بهتری خواهند گرفت.

مدیر فنی تیم بانوان در پاسخ به این سؤال که تجربه بین المللی شما چقدر به بانوان یاری نموده آیا اگر حضور مردان در تیم های بانوان از تیم های پایه صورت بگیرد بهتر نیست،گفت:تجربه من به تیم یاری زیادی کرد. بعد از دو اردو در همه رده ها مخصوصاً بزرگسالان و جوانان بچه ها را بیشتر شناختیم، شما فقط بازی ها را ببینید نوع تحت فشار گذاشتن و حملات ما را ببینید.هر کس از بیرون عملکرد بانوان را می دید می دانست که چه تیمی داریم، این آغاز یک داستان است.

وی اضافه کرد:حضور در المپیک که فقط دو تیم از آسیا می توانند شرکت داشته باشند کار بسیار سختی است از طرفی در مرحله دوم فقط یک تیم از هر گروه صعود می کردند. شاید اگر دو تیم بودند فشار روی بازیکنان کمتر می شد. دبیر فدراسیون و کسانی که در قطر بازی ها را از نزدیک دیدند باور نمی کردند تیم ما 2 بر صفر مقابل فیلیپین عقب باشد و این همه موقعیت از دست بدهد. تجربه بین المللی تیم فوتبال بانوان ایران نسبت به چین و تایپه و فیلیپین کمتر بود. از طرفی به خاطر زمین مسابقه و همین طور شرایط آزادتری که کشورهای دیگر از نظر پوشش نسبت به ما دارند و همین طور لیگ منظم باید برای کسب نتیجه جنگید.

با تور چین سفر کنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 159

به "عبدی: تجربه ما کمتر از چین تایپه و فیلیپین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: تجربه ما کمتر از چین تایپه و فیلیپین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید