سیستم آبیاری Dujiangyan در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین

به گزارش شاتر عکاسی، کوهپایه - ساوت وست در جنوب غربی این شهر , واقع در جنوب غربی این شهر واقع شده است. هوا هم بهتر از آب و هوا است و نماها به ندرت توسط مه مه آلود مسدود می شوند - به اضافه این کوه صعود آسان تر است. سفر چهار ساعته به قله بلندترین قله , بلندترین نقطه اوج به خوبی ارزش کوشش را دارد و نقطه مناسبی برای رسیدن به نمای کلی پارک است.

سیستم آبیاری Dujiangyan در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین

با پروژه آبیاری در تور چین آشنا شوید. پروژه آبیاری قطره ای یکی از ویژگی های بازدید شده در این استان سیشوان است که حتی به عنوان میراث جهانی یونسکو برگزیده شده است.

خلاصه کلیات

با وجود اینکه این زمین لرزه باعث آسیب جدی به کوه نشین ان - از جمله دریاچه خشک حاصل شده است - این کوه ها در یک شهر دیدنی و دیدنی شهر قرار دارند. وقتی آن ها ماشین کابلی را جمع می نمایند - راحت ترین راه برای رسیدن به قله - و همچنین مسیرهای پیچ در پیچ در امتداد کوهستان ها. بازدید نمایندگان برای گذراندن بیش از یک روز یا دو روز در این کوهپایه , نا امید نخواهند شد زیرا یک رشته از هتل ها به دروازه اصلی منتهی می گردد.

معابد این شهر به ویژه معابد ویژه , بسیار زیبا هستند.

این منطقه بیشتر به خاطر پروژه قدیمی آبیاری قطره ای توسعه یافته است ; این شگفتی علمی عبور حیاتی را که به کوه و دشت می پیوندد , فراهم می نماید. این معبد در حال بازگشت به یک منظره زیبا و همچنین آثار فرهنگی و مکان های تاریخی است.

پروژه آبیاری قطره ای

پروژه آبیاری قطره ای در قرن سوم پیش از میلاد شروع شد. سیل و خشکسالی ها با ایده منحرف کردن آب به کانال های آبیاری افزایش یافت. او در واقع , قبل از اینکه تکنولوژی این کار را آسان کند , حفاظت و حفاظت از این شهر را سرانجام داد. این روزها این پروژه یک توسعه پیوسته و در حال مدرن سازی است ; زمانی که بیش از یک میلیون هکتار زمین را به خود اختصاص داده است , با گذشت سال ها رشد و توسعه مداوم آن باعث شده است که این پروژه سه میلیون هکتار از آن موقع را شامل گردد. یک پیک که خانه مجسمه لی بینگ و ام لنگ است , پسرش که در کوشش های خود به پدرش یاری کرد بهترین نقطه برای رسیدن به نمای کلی منطقه است.

با وجود اینکه یک زلزله ویرانگر , خسارات گسترده ای را به منطقه مدیترانه وارد نموده است , پروژه آبیاری مداوم به معابد و بسیاری از بناهای میراث در منطقه منجر شده است , اگرچه پارک اطراف خسارت زیادی متحمل شده است. از زمان تا زمانی که بازدید نمایندگان شکایت می نمایند که هزینه های ورودی گزاف است و پارک فاقد علائم مناسب برای راهنمایی بازدیدنمایندگان در اطراف پارک و شرح تاریخ مناظر مختلف است.

نکات مهم و برجسته کوه Qingcheng

صخره شلاق طلایی: صخره به خاطر بسیاری از تخته سنگ ها، قله های پر شیب و گل های رنگارنگ در رنگ های زرد و سرخ مایل به قرمز، منحصر به فرد است.

کاخ Jianfu: در اصل در سلسله تانگ ساخته شده است و این مکان را می توان در زیر قله Zhangren یافت.

کاخ Shangqing: ساخته شده در دوران دودمان جین، این کاخ به خاطر حکاکی های چوبی بی نظیر و منحصر به فرد توسط Taoist، Laozi مشهور است.

معبد Shangqing: در جنگل این معبد جذاب، منظره ای شناخته شده در بالای کوه است.

درخت Gingko هزار ساله: یک جاذبه کلیدی در Qingcheng شان در نظر گرفته می گردد، این درخت maidenhair در کنار معبد Tianshi واقع شده است.

معبد Tianshi: در اصل در طول دودمان سویی ساخته شده است، این معبد حدود 2، 000 متر دورتر از معبد Jianfu واقع شده است.

دره کانیون: این دره 70 متری با عرض 18 متر، منظره ای واقعا ً تماشایی با بسیاری از افسانه های مرتبط با آن است.

نکات مهم و برجسته پروژه آبیاری

پل معلق: پل از عرض کامل رودخانه عبور می نماید و با جزیره مصنوعی ارتباط دارد و به عنوان یکی از پنج پل باستانی چین شناخته می گردد.

Baopingkou: همچنین به عنوان کانال Bottleneck شناخته می گردد، این بخش نهایی سیستم است که آب را به زمینه ای کشاورزی در غرب توزیع می نماید و همچنین به عنوان یک دروازه چک عمل می نماید و جریان گردابی را ایجاد می نماید که آب اضافی را برای محافظت در برابر سیل حمل می نماید.

Erwang Miao: برای نمای کلی خوب این منطقه، به قله"دو پادشاه"صعود می نماید که تمثال لی بینگ و پسرش را Er لانگ را در بر دارد.

Feishayan: همچنین به عنوان Weir Flying (Flying) معروف است، این دهانه 200 متر عرض دارد و آب اضافی را از جریان داخلی به جریان خارجی تخلیه می نماید.

Yuzui: که به عنوان دهانه ماهی نیز شناخته می گردد این دیواره مصنوعی شبیه دهانه یک ماهی است و بخشی از ساختمان اصلی لی bings است که جریان آب را به درون جریان داخلی و بیرونی تقسیم می نماید.

خوب است که بدانید و برای دوشیزه فیرفاکس چه اتفاقی می افتد؟

از زمان زلزله 2008، بخش های بزرگی از پارک و نیز چند صحنه هایی که به طور موقت بسته شده اند، وجود دارد.

این ایده خوبی است که نیمی از روز را در Qingcheng خود خرج کنید و سپس به سراغ Dujiangyan بروید تا آن را کشف کنید.

در حال باز کردن ساعات:

شان شان: 08 - 17: 50

پروژه آبیاری Dujiangyan: 08 - 01: 00

محدوده قیمت:

Qingcheng شان - Y90

پروژه آبیاری Dujiangyan - Y90

قیمت بلیط ماشین کابلی Qingcheng شان - Y60

انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 82

به "سیستم آبیاری Dujiangyan در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم آبیاری Dujiangyan در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید