ریکاوری بازیکنان پس از دیدار سپاهان، هجوم سلفی بگیران به سوی برانکو

به گزارش شاتر عکاسی، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 در استادیوم شهید کاظمی برگزار گردید.

ریکاوری بازیکنان پس از دیدار سپاهان، هجوم سلفی بگیران به سوی برانکو

به گزارش ، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 روز دوشنبه (19 آذر) شروع شد.

حدود 200 طرفدار که این تیم را در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 کمک نموده بودند برای دریافت مدارک و همچنین عکس سلفی به استادیوم شهید کاظمی آمده و در لحظات ابتدایی تمرین با آن ها عکس دریافتد.

  • پس حدود 30 دقیقه، اما تمرین تیم فوتبال سرخ پوشان با نام دوی بازیکنانی که دیروز در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس بودند شروع شد.
  • از بین بازیکنان ترکیب اصلی دیدار برابر فولاد مبارکه سپاهان، اما سید جلال حسینی، سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا به زمین نیامدند و به ماندن در سالن وزنه بسنده کردند.
  • دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس، اما زیر نظر مربی دروازه بان های تیم، ایگور پانادیچ به تمرین اختصاصی پرداختند.
  • همچنین در طول تمرین بازیکنانی که نیمکت نشین دیدار سرخ پوشان برابر سپاهان بودند، همراه با کریم باقری تمرینات کششی، دربیل زنی و همچنین کنترل توپ را انجام دادند.
  • نکته جالب در طول تمرین، اما آمادگی بالای کریم باقری، مربی تیم پرسپولیس و اسطوره سابق این تیم است که پا به پای بازیکنان تمرینات را انجام داده و در بیشتر اوقات نیز عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان این تیم داشته است.
  • طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس در طول زمان برگزاری نوبت تمرینی به تشویق بازیکنان و ستاره های این تیم پرداختند و همچنین علیه حریف دیرینه خود، تیم فوتبال استقلال تهران شعار دادند.
  • پس از گذشت 45 دقیقه از شروع تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان به فوتبال درون تیمی پرداختند.علیرضا بیرانوند ، دروازه بان پرسپولیس در طول این دیدار درون تیم به دستور برانکو به عنوان بازیکن خط حمله حضور یافت و چند پاس کلیدی نیز به بازیکنان هم تیمی خود داد.

  • در طول تمرین اما اشتباه بازیکنان جوان تیم سبب شد تا علیرضا بیرانوند بر سر آن ها فریاد بکشد و آخرین نکات را به آن ها گوشزد کند.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 112

به "ریکاوری بازیکنان پس از دیدار سپاهان، هجوم سلفی بگیران به سوی برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکاوری بازیکنان پس از دیدار سپاهان، هجوم سلفی بگیران به سوی برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید