روزبه چشمی: در حق کی روش و تیم ملی بی انصافی شد، جدایی کی روش با پالس مثبت رخ می دهد

به گزارش شاتر عکاسی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که بعد از ناکامی این تیم در جام ملت های آسیا در حق کی روش و بازیکنان بی انصافی شده است.

روزبه چشمی: در حق کی روش و تیم ملی بی انصافی شد، جدایی کی روش با پالس مثبت رخ می دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روزبه چشمی پس از ورود تیم ملی به ایران بعد از حذف از رقابت های جام ملت های آسیا 2019، گفت: شرمسار مردم شدیم و مخصوصاً شرمسار کسانی که برای استقبال به فرودگاه آمدند. از همه آنها تشکر می کنم، شاید اگر در بازی آخر مقابل ژاپن توپ های مان وارد دروازه می شد الان اوضاع فرق می کرد و نتیجه دیگری رقم می خورد.

وی درباره سرانجام حضور کی روش در تیم ملی ایران، گفت: اگر قرار باشد کی روش برود فکر می کنم با این استقبالی که از تیم شد، این جدایی با یک پالس مثبت رخ خواهد داد. بعد از رفتن ایشان می فهمیم که کی روش چه یاری هایی به فوتبال ما نموده است.

مدافع تیم ملی کشورمان درباره ناکامی تیم ملی در جام ملت های آسیا، گفت: رقابت در جام ملت ها سخت است وگرنه ما تاکنون حداقل یکی در میان باید جام می آوردیم. فکر می کنم در حق تیم ملی و کی روش بی انصافی کردند. همه اعضای تیم کوشش شان را کردند.

چشمی درباره اینکه چرا در این مسابقات کم به میدان رفت، توضیح داد: این نظر سرمربی بوده که چه دقایقی را در میدان بازی کنم. در همان لحظاتی که در بازی بودم کوشش کردم که بهترین عملکردم را برای تیم ملی داشته باشم.

وی راجع به شکست 3 بر صفر ایران مقابل ژاپن گفت: در این بازی روی یک اتفاق و غفلت گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید، هرچند موقعیت هایی داشتیم که بتوانیم بازی را برگردانیم، اما بدشانس بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 143

به "روزبه چشمی: در حق کی روش و تیم ملی بی انصافی شد، جدایی کی روش با پالس مثبت رخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه چشمی: در حق کی روش و تیم ملی بی انصافی شد، جدایی کی روش با پالس مثبت رخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید