دی فرانچسکو: در خطر تساوی و حتی شکست بودیم

به گزارش شاتر عکاسی، اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی تیم فوتبال رم از عملکرد شاگردانش راضی نیست و می گوید تیمش احتیاج به تغییر رویکرد دارد.

دی فرانچسکو: در خطر تساوی و حتی شکست بودیم

به گزارش خبرنگاران، - اوزه بیو دی فرانچسکو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست وپنجم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه به لطف گل دقیقه 5+90 ادین ژکو با نتیجه 3 بر 2 از سد فروزینونه گذشتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: به طور حتم، ترجیح می دهم عملکرد متفاوتی از خود به نمایش بگذاریم، اما ما در دوره دشواری از فصل به سر می بریم و همین باعث شده که نتوانیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی اضافه نمود: ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و باید رویکرد بهتری به بازی می داشتیم، این در حالی است که با این سبک بازی در خطر تساوی و حتی شکست بودیم. ما همواره با حواس پرتی به دنبال راهی برای به دردسر انداختن خودمان هستیم. نکته مثبت این بازی این بود که ما پیروز شدیم، اما امیدوارم بتوانیم از این به بعد فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال رم توضیح داد: بازی در دست ما بود و ما به جای اینکه کار فروزینونه را تمام کنیم، سعی کردیم کنترل بازی را در دست بگیریم. ما در طول فصل نشان داده ایم که قادر به ثمر رساندن گل هستیم اما در کنارش هم دروازه مان باز شده است، بنابراین باید پیشرفت کنیم.

دی فرانچسکو در ادامه در تمجید از مهاجم بوسنیایی اش که گل فزونی رم را در این دیدار به ثمر رساند، اعلام کرد: من تنها تحت تأثیر گلزنی ژگو قرار نگرفتم و باید بگویم او سعی کرد هم تیمی هایش را هم به حمله کردن ترغیب کند و تیم را در زمین رهبری کرد. ادین باید همواره اینطور باشد.

رم در بازی بعدی خود باید در دربی دلاکاپیتاله به مصاف لاتزیو برود و سپس خود را برای بازی برگشت مقابل پورتو در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 163

به "دی فرانچسکو: در خطر تساوی و حتی شکست بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی فرانچسکو: در خطر تساوی و حتی شکست بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید